اراک- وزیرکشور گفت: مصوبات و موضوعات مربوط به ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی را بررسی و پیگیری می‌کنیم.

وزیر کشور به استان مرکزی سفر کرد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه ش در بدو ورود به شهر اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر یکروزه به استان مرکزی اظهار داشت: در پی سفرهای استانی خود امروز در استان مرکزی حضور یافته‌ام تا دیداری با مدیران دستگاه های اجرایی، قضایی و انتظامی داشته باشم.

وی افزود: در طول این سفر پیگیری مسائل و موضوعات مربوط به ستاد اقتصاد مقاومتی استان و مصوبات این ستاد را بررسی می‌کنیم  تا روند کار ارزیابی شده و بستر کمک و همکاری بیشتر از سوی دولت در این زمینه به منظور پیشرفت کار فراهم شود.

وزیر کشور تصریح کرد: حضور در نشست با نمایندگان شوراهای شهری و روستایی و نشست کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی با هدف هم اندیشی در رابطه با آسیب های اجتماعی و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با مباحث اجتماعی و آسیب ها را در دستور کار داریم.

به گزارش تسنیم، شرکت در جلسه مشترک  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کارگروه اجتماعی از برنامه‌های سفر وزیر کشور به استان مرکزی است که از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

پس از این و در ساعت ۱۴.۳۰ وزیر کشور در جلسه‌ای با شوراها در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی حضور یافته و در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

جلسه سوم کاری رحمانی فضلی، حضور در ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی است که از ساعت ۱۷.۳۰ در سالن غدیر استانداری مرکزی با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

بازدید از شرکت آلمرول نوین، بازدید از حوزه علمیه خاتم الانبیاء از جمله برنامه‌های دیگر رحمانی فضلی در سفر به استان مرکزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.