سرمربی آبی اناری ها بعد از پیروزی برابر بیلبائو در جام حذفی اسپانیا به ستایش از مثلث MSN پرداخت و مسی را بازیکنی بی‌نظیر دانست.

انریکه: شک کردن در توانایی MSN نادانی است/ بازیکنی شبیه مسی وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مارکا، بارسلونا در دور برگشت یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا از اتلتیکو بیلبائو پذیرایی کرد و توانست با درخشش مثلث خط حمله خود با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد تا با توجه به شکست دو بر یک در دور رفت جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

طبیعی است که انریکه از این پیروزی که تیمش به دست آورده خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از مسی پرداخت.

سرمربی آبی اناری ها گفت: در سه بازی اخیر از عملکرد شاگردانم بسیار راضی بوده‌ام و به آنها افتخار می‌کنم. کاملا کنترل توپ و میدان را در دست داشتیم و بیلبائو توان نزدیک شدن به دروازه ما را نداشت. آنها نتوانستند فرصت های زیادی را روی دروازه ما خلق کنند. با شایستگی جواز صعود به دور بعد را به دست آوردیم. پیروزی باعث می شود که به آینده امیدوار شویم.

او درباره عملکرد مثلث خط حمله تیمش گفت: MSN شب درخشانی را پشت سر گذاشتند و نشان دادند که بسیار با هم هماهنگ هستند. آنها می تواند هر انتقادی را باطل کنند. مثلث خط حمله بارسلونا کلید و گشایشی برای هر بازی هستند. درباره توانایی بالایی این بازیکن هیچ شکی وجود ندارد و هر کس خلاف آنها را بگوید نادان است.

به نقل از ایسنا، انریکه ادامه داد: مسی من را به یاد هیچ بازیکنی نمی‌اندازد چرا که او بی‌نظیر است. هیچ بازیکن دیگری مانند مسی نداریم. به من بگوید که در کدام دیدار مسی بد بازی کرده و سرنوشت ساز نبوده است؟ من کاری به آمار و ارقام ندارم. آنچه را که به خوبی می دانم این است که مسی باید در بارسلونا بازی کند.

سرمربی بارسلونا در پایان سخنان خود گفت: دیگر باید به دور بعد فکر کنیم. براین باور هستم که هیچ بازی آسان نخواهد بود. به نظر من بهتر است که با یک بازی تکلیف تیم صعود کننده به دور بعد مشخص شود و بازی ها به صورت رفت و برگشت نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.