۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 492355

بامداد امروز در لیگ بسکتبال NBA، شش بازی انجام شد که در مهم‌ترین این بازی‌ها کلیولند کاوالیرز‎ بار دیگر شکست خورد و اوکلاهاما سیتی تاندر‎ تیم مدعی کنفرانس غرب به پیروزی رسید.

مدافع قهرمانی بسکتبال NBA شکست خورد

به گزارش قدس آنلاین، در حساس‌ترین بازی بامداد امروز کلیولند کاوالیرز با نتیجه ۱۰۲ بر ۸۶ از پورتلند تریل بلیزرز شکست خورد. در این بازی مک کالم بازیکن تاثیرگذار پورتلند ۲۷ امتیاز کسب کرد. آلن کریپ نیز ۲۴ امتیاز اضافه کرد تا پورتلند بتواند حریف سرسخت خود را شکست دهد.

کاوالیرز در چند هفته اخیر به دلیل آسیب دیدگی کوین لاو و کایری اروینگ خوب ظاهر نشده است. در این بازی اروینگ تنها ۱۱ امتیاز و لاو ۱۷ امتیاز کسب کردند. با کمرنگ ظاهر شدن این بازیکنان بار تیم بر دوش لبرون جیمز است که به نظر می‌رسد او نیز به تنهایی نمی‌تواند تیم را به پیروزی برساند. جیمز دراین بازی ۲۰ امتیاز کسب کرد.

در بازی مهم دیگر اوکلاهاما سیتی تاندر با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۵ ممفیس گریزلیز را از پیش رو برداشت. راسل وستبروک باز هم در این بازی تریپل دابل انجام داد. او ۲۴ امتیاز کسب کرد و ۱۳ ریباند انجام داد. وستبروک در این بازی هجدهمین تریپل دابل این فصل و در مجموع پنجاه و پنجمین تریپل دابل خود را انجام داد. البته او در زدن سه امتیازی‌ها در این مسابقه زیاد موفق نبود و هر هفت، سه امتیازی را از دست داد.

نتایج دیگر بازی‌های بامداد امروز:

لس‌آنجلس کلیپرز ۱۰۵- اورلاندو مجیک  ۹۶

مینه سوتا تیمبرولوز ۱۱۹ - هیوستون راکتس ۱۰۵

بوستون سلتیکس ۱۱۷ - واشنگتن ویزاردز ۱۰۸

فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۸ - نیویورک نیکس ۹۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.