یزد- نایب رییس مجلس نهم گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در بحث مبارزه با طاغوت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، نماد عمل صالح است و در بحث آبادانی مرزهای ایران و سازندگی کشور، آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد واقعی عمل صالح در راستای ارزش‌های دینی و اعتقادی نظام انقلاب اسلامی است.

آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد واقعی عمل صالح بود

 به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد صبح پنج شنبه  در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی  در مسجدحظیره یزد با اشاره به نقش موثر آیت الله هاشمی رفسنجانی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: ۷۰ سال همراهی مجاهدت هاشمی رفسنجانی برخواسته از آراستگی وی به ایمان بود.

وی افزود: اگر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آراسته به ایمان نبود، ۷۰ سال در مبارزه با طاغوت، رژیم شاهنشاهی، مبارزه با همه قدرت‌های جهانی در دفاع مقدس، مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا در کنار امام و رهبر معظم انقلاب و ملت عزیز نمی‌ایستاد.

ابوترابی فرد تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی به عنوان قدرتی شاخص در منطقه شناخته شده و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی دیروز در چهره بنیان‌گذار انقلاب اسلامی تجلی یافته و امروز در چهره نورانی و درخشان مقام معظم رهبری تجلی یافته است و نقش آیت الله هاشمی در کنار آیت الله شهید بهشتی‌ها نقش تعیین کننده ای بوده است و ملت ایران به عنوان پشتوانه مقتدر انقلاب اسلامی، نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در مراسم تشییع پیکر هاشمی رفسنجانی گفت: ملت ایران با حضور گسترده در مراسم تشییه هاشمی رفسنجانی وفاداری خود را به نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی ثابت کردند.

وی با بیان این که انسان‌ها از ایمان یکدیگر خبر ندارند، افزود: فضائل اخلاقی نظیر شجاعت و استقامت از جمله ویژگی‌های انسانی است که همیشه در معرض دید و درک دیگران است.

ابوترابی‌فرد اقتدار و استقلال سیاسی را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در منطقه عنوان کرد و گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، قدرت نظامی آمریکا در منطقه را مهار کرده است.

نایب رییس مجلس نهم  تصریح کرد: در دنیا امام و شهدای انقلاب اسلامی را به عنوان مجریان عمل صالح می شناسند و این عمل صالح ایران اسلامی را به قدرت هسته‌ای، موشکی و علمی تبدیل کرده است.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در بحث مبارزه با طاغوت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی، نماد عمل صالح است و در بحث آبادانی مرزهای ایران و سازندگی کشور، آیت الله هاشمی رفسنجانی نماد واقعی عمل صالح در راستای ارزش‌های دینی و اعتقادی نظام انقلاب اسلامی است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی پافشاری و نقش موثر آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخاب مقام معظم رهبری را از  شاخص‌ترین اعمال صالح هاشمی رفسنجانی در طول زندگی ایشان دانست و گفت: هاشمی رفسنجانی در طول زندگی خود از موثرترین افراد در کنار امام خمینی(ره) و بعد از ایشان تا آخر عمر خالصانه و وفادارانه در کنار مقام معظم رهبری به فعالیت به نفع ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.