سخنگوی دانشگاه پیام نور از ارائه وام ۲۰ میلیون تومانی به زوج های اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه که در سامانه ثبت نام کنند و همچنین میزان کمک خیرین به دانشگاه برای ساخت فضاهای آموزشی خبر داد.

کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیرین به دانشگاه های پیام نور/ارائه وام ۲۰ میلیون تومانی به زوج ها

به گزارش «قدس آنلاین»،  صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور اظهار داشت:دانشگاه پیام نور در اقدامی جدید، ازدواج کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه را جشن می گیرد.

وی افزود:آن دسته از اعضای هیات علمی و کارکنانی که آمادگی شرکت در جشن را دارند می توانند با مراجعه به سامانه به نشانی Esabtenam.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

سخنگوی دانشگاه پیام نور ادامه داد:در صورت ثبت نام زوجین، دانشگاه پیام نور اقدام به ارائه تسهیلات وام ۲۰ میلیون تومانی به آن ها می کند. همچنین در این طرح ۱۱۴ زوج کارمند و ۱۱۴ زوج از اعضای هیات علمی از دانشگاه های پیام نور سراسر کشور با هزینه دانشگاه به صورت مرحله ای در مشهد مقدس زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.

صدر بیان داشت:ثبت نام در این مرحله تا پایان سال جاری ادامه دارد.

وی افزود:یکی دیگر از اقدامات دانشگاه پیام نور در سال جاری تقدیر از خیرین در استان فارس است که در هفته آینده برگزار  می شود.

صدر با اشاره به نقش خیرین در کمک به دانشگاه های پیام نور اظهار داشت:تا کنون نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان از طرف خیرین به دانشگاه تعلق گرفته که این مبلغ صرف ساخت فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی شده است.

منبع: خبرگزاری میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.