ایلام- سرپرست شهرداری دهلران با وجود اینکه کمتر از سه ماه از سرپرستی وی می گذرد، استعفای خود را بر سر میز شورا گذاشت تا همچنان سریال استعفاها در شهرداری ادامه داشته باشد.

سومین شهردار دهلران استعفاء داد/ صدای طبل اختلاف بلند است

به گزارش قدس آنلاین، پس از استعفای دو شهردار در این دوره از شورای شهر دهلران، سرپرست شهرداری این شهرستان نیز استعفا داد.

پس از استعفای دومین شهردار دهلران در این دوره از شورا، آقای بابک یونسی (سرپرست شهرداری دهلران) نیز استعفاء داد تا این خبرهای ناگهانی در شورای شهر دهلران به یک امر عادی برای مردم این شهرستان تبدیل شود.

صابر نجومی دادستان دهلران دراین‌ارتباط  گفته است: متأسفانه شورای شهر دهلران اسیر حواشی شده و به‌جز کوبیدن بر طبل اختلافات و پرداختن به مسائلی که هیچ سودی برای شهر و شهروندان ندارد چیزی به گوش نمی‌رسد.

وی افزود: درحالی‌که در طول فعالیت این دوره از شورای شهر دهلران چندین شهردار عزل و نصب‌شده است، این عدم ثبات مدیریت موجب شده وضعیت خیابان‌ها و خدماتی که باید به شهروندان ارائه شود در وضعیت نامطلوبی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر دهلران نیز با بیان اینکه استعفای سرپرست شهرداری هیچ ارتباطی بین تنش اعضای شورای شهر دهلران نداشته است اعلام کرد: سرپرست شهرداری دلایلی را مطرح کرده که شورا را عامل استعفا خود معرفی کرده است..

مراد مرادی مقدم اظهار داشت: هیچ‌یک از اعضای شورای شهر دهلران درخواست شخصی از سرپرست شهرداری نداشته‌ایم و اگر درخواستی مطرح‌شده عمومی بوده است.

رئیس شورای شهر دهلران افزود: اگر اعضای شورای شهر دهلران درخواست شخصی داشته‌اند، سرپرست شهرداری ثابت کنند و اگر درخواستی مطرح‌شده به خاطر درخواست‌های مکرر مردم و حل مشکلات مناطق مختلف شهری بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.