تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان سراب از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با ۱۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از کارخانه های صنایع غذایی و کسبه بازار برخی از شهرستان های استان تهران خبر داد.

کلاهبردار ۱۷۰ میلیاردی در سراب به دام پلیس افتاد

به گزارش قدس آنلاین، توحید فارسی  اظهار داشت: در پی دریافت یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با استفاده از چک های بلامحل، از تعدادی کارخانه های صنایع غذایی و کسبه بازار برخی از شهرستان های استان تهران،کلاهبرداری کرده و به شهرستان سراب متواری شده است، شناسایی و دستگیری وی در دستورکار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم با معرفی خود به عنوان تاجر از کارخانه ها و کسبه بازار، اخاذی می کرد، افزود: مأموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای متهم و دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تعداد ۳۰ شاکی در این پرونده ، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۷۰ میلیارد ریال کلاهبرداری، از کارخانه های صنایع غذایی و کسبه بازار برخی از شهرستان های استان تهران از جمله شهرستان های ملارد و شهریار اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سراب در پایان با تشکر از اعتماد و همکاری کسبه و بازاریان ، گفت:با عنایت به فرهنگ بومی منطقه و وجود اعتماد زیاد به همدیگر ، متأسفانه برخی افراد سودجو و کلاهبردار از این وضعیت سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت و کلاهبرداری می نمایند، لذا شایسته است شهروندان بویژه کسبه و بازاریان ضمن رعایت جوانب احتیاط در این موارد هرگونه مورد سوء را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.