قزوین - رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با تمام قوا انتخاباتی سالم را برگزار خواهیم کرد و گروه های مختلف سیاسی نیز با جدیت از اخلاق و قانون مداری عبور نکنند

هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم همراه با صیانت از آرای مردم است

به گزارش قدس آنلاین، سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با زنان فعال استان که درسالن اجتماعات استانداری قزوین برگزارشد با بیان این مطلب گفت:ما انتظار داریم حضور بانوان در انتخابات پرشور و پررنگ باشد و در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها نیز برای انتخاب کردن وهمچنین توانمندی های خود را برای انتخاب شدن و کاندیداتوری، حضور حداکثری داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات استان یادآورشد: ما در انتخابات، قانون مداری را ملاک اصلی می دانیم وبا صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس، با تمام قوا انتخاباتی سالم را برگزار خواهیم کرد و گروه های مختلف سیاسی نیز با جدیت از اخلاق و قانون مداری عبور نکنند.
شاهرخی بیان کرد:شعار و هدف دولت از ابتدا رواج اخلاق و عدالت در جامعه بود و بد اخلاقی های سیاسی نیز می بایست پایان یابد و آنهایی که از چارچوب ها خارج می شوند باید بدانند که مردم به عدالت،صداقت و شفافیت رای می دهند.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم ایجاد خودباوری در بانوان افزود:بانوان بایستی توانمندی های خود را باور کنند و به خود باوری لازم  برسند تا درهای پذیرفتن  مسئولیت های اجتماعی،سیاسی ،فرهنگی و...را به روی خود بگشایند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با بیان اینکه حس مسئولیت پذیری زیادی در بانوان وجود دارد ادامه داد:بانوان با توانمندی ها و شایستگی هایی که دارند در بسیاری از امور و مسئولیت ها، عملکرد موفق تری نسبت به آقایان دارند و باید به این باور برسند که در راستای توانمندیهای خود توانایی پذیرفتن مسئولیت های بیشتری را نیز دارند
 
رئیس ستاد انتخابات قزوین  با بیان این‌که رأی و حضور مردم در نظام، واقعی و تاثیرگذار است، در ادامه گفت: در مقاطع مختلف این حضورها کارکرد قوی داخلی و خارجی داشته و منجر به تقویت بنیان نظام و افزایش ضریب امنیت ملی شده و توطئههای دشمنان را نقش بر آب کرده است.
وی با اشاره به فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، گفت: در کنار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز در سال آینده اهمیت دهیم و باید به رای و نظر مردم با هر سلیقه و تفکر احترام بگذاریم.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش مردم، تصریح کرد: همه نخبگان، فرهیختگان، آحاد مختلف جامعه، تاثیرگذاران  در جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم گام‎‎‎های موثری بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.