اصفهان- مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان اعلام کرد: با توجه به اینکه به ازای هر ۳ ازدواج یک طلاق در استان اصفهان ثبت می شود، آمار طلاق در استان اصفهان نگران کننده است.

آمار طلاق در استان اصفهان نگران کننده است

به گزارش قدس آنلاین، تورج حاجی رحیمیان اظهارکرد: در ۹ ماهه سال جاری ۲۸ هزار و ۴۰۰ واقعه ازدواج و ۸۴۵۵ واقعه طلاق در استان اصفهان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: با نگاهی به آمار یاد شده می توان گفت روزانه ۱۰۳ واقعه ازدواج در مقابل ۳۰ واقعه طلاق در استان اصفهان ثبت می شود و به روایت دیگر در در استان اصفهان هر ساعت ۴.۳ واقعه از دواج و ۱.۲۸ واقعه طلاق ثبت می شود که این آمار بسیار نگران کننده است.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار ازدواج ۴.۶ کاهش و آمار طلاق ۱۰.۷۳درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در استان اصفهان طی سال های گذشته به ازای هر ۵ ازدواج یک طلاق ثبت می شد، افزود: این در حالی است که در سال گذشته با هر۴ ازدواج یک طلاق ثبت می شد اما در ۹ ماهه امسال به ازای هر ۳ ازدواج یک طلاق را ثبت می شود.

حاجی رحیمیان اضافه کرد:۱۰درصد طلاق ها مربوط به زندگی های کمتر از یک سال است و نشان می دهد ازدواج ها با تصمیم های احساسی و عجولانه انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به میانگین سن ازدواج و طلاق در استان اصفهان، تصریح کرد: میانگین سن ازدواج هم در خانم ها و هم در آقایان ۲ سال افزایش یافته به طوری که میانگین سن آقایان برای ازدواج ۲۹.۳ و برای خانم های اصفهانی به ۲۴.۸ سال رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.