سرپرست باشگاه نفت تهران با بیان اینکه ۹۰ دقیقه داوری علیه آنها بود، گفت: ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بودند تا استقلال پیروز شود.

خیانت است که استقلال با این شگردها برنده شود

به گزارش قدس آنلاین، حسین شهریاری در پایان دیدار استقلال برابر نفت که با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان همراه بود، گفت: ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بودند تا استقلال در بازی امروز پیروز شود. ماجرا از آنجا شروع شد که به استقلال اجازه دادند در زمین ما تمرین کند. من نمی دانم که وزارت ورزش یا چه نهاد دیگری بوده که این اجازه را داده. همه امروز کم کردند تا استقلال این بازی را پیروز شود. آقایان بدانند بخش خصوصی در فوتبال دارد هزینه می کند. ما در زمین خودمان اجازه تمرین نداریم اما استقلال در زمین ما تمرین کرد.

وی گفت: در ابتدای بازی ۳ کارت بیهوده به بازیکنان ما دادند که این موضوع در جریان بازی تاثیرگذار بود. من از دپارتمان داوری می خواهم به این موضوع ورود کند چرا که از ابتدای لیگ ۸ پنالتی به سود ما گرفته نشد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران اظهار کرد: علی دایی را سه جلسه محروم کردند به دلیل اعتراض به داور. این در حالی بود که در آن مسابقه، داوری علیه تیم ما سوت زد و علی دایی ربات که نیست نتواند این مسائل را نادیده بگیرد و واکنشی نشان ندهد. این کارها باعث تضعیف فوتبال می شود و خیانت به فوتبال محسوب می شود.

وی تصریح کرد: در قرارداد ما ذکر شده که تنها برای بازیها می توانیم در ورزشگاه تختی حضور پیدا کنید اما نمی دانم چگونه به استقلال مجوز تمرین در ورزشگاه را داده اند. می گویند این مجوز از بالا صادر شده  سئوال من این است که این بالا کجاست. بعد از بازی جام حذفی که ما پیروز شدیم همه دست به دست هم دادند که استقلال در این بازی پیروز شود. من برای دپارتمان داوری متاسفم و از آقای تاج می خواهم که به این مسئله رسیدگی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.