وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید برای حل مشکلات شهرک های صنعتی از همه ظرفیت های موجود استفاده و با جدیت در این زمینه اقدام کرد.

حل مشکلات شهرک های صنعتی ضروری است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر پنج شنبه در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی استان تهران و شهرستان اسلامشهر که با حضور جمعی از مسئولان استانی از جمله استاندار تهران برگزار شد، شرکت کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که جانشینی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور را نیز بر عهده دارد، پیش از حضور در این نشست با حضور در برخی مراکز تولیدی و صنعتی شهرستان اسلامشهر، از ظرفیت های این شهرستان در بخش های مختلف تولیدی بازدید و دستوراتی را برای رونق هر چه بیشتر تولید صادر کرد.

نعمت زاده در جلسه مشترک اقتصاد مقاومتی استان تهران و شهرستان اسلامشهر با ابراز خرسندی از سفر به اسلامشهر است، اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر با مشکلاتی روبرو است که باید با جدیت برای حل آن تلاش کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی از همه ظرفیت های موجود استفاده کرد.

وی گسترش فعالیت های اقتصادی و رونق اشتغال را بسیار مهم دانست و بیان داشت: شناسایی ۱۰ الی ۱۵ نقطه مناسب در استان تهران برای تمرکز فعالیت های اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

نعمت زاده در ادامه با اشاره به ضرورت حل مشکل شهرک های صنعتی گفت: باید برای حل مشکلات شهرک های صنعتی از همه ظرفیت های موجود استفاده و با جدیت در این زمینه اقدام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.