نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که تعاملات دولت با مردم از طریق سیاسی‌ترین جایگاه در استانداری‌ها با توجه به انتخابات 96 صورت بگیرد چرا که این شائبه انتخاباتی دارد.

ابلاغیه وزرات کشور به استانداری‌ها شائبه انتخاباتی دارد/ این اقدام در شأن دولت نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، عشرت شایق نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغیه وزارت کشور به عنوان طرح اطلاع‌رسانی و تعامل مستقیم با مردم به استانداری‌های سراسر کشور اظهار داشت: این ابلاغیه را دولت باید زودتر صورت می‌داد چرا که با توجه به اینکه تا انتخابات کمتر از 4 ماه زمان باقی مانده است شائبه انتخاباتی‌ آن وجود دارد.

وی افزود: قبل از اینکه هر دولتی سر کار بیاید در مبارزات انتخاباتی خود وعده و شعارهایی می‌دهد و طبعا قانون اساسی و اسناد بالادستی رفاه مردم را مورد توجه دارند بنابراین حرکت اولیه هر دولت پاسخگو بودن نسبت به مطالبات مردم است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تأکید کرد: برای پاسخگویی به مطالبات مردم طبق قانون سخنگویی پیش بینی شده است بنابراین اگر قرار است تعاملی با مردم و اطلاع‌رسانی صورت بگیرد طبق قانون جایگاهی برای این امر پیش‌بینی شده است.

شایق تصریح کرد: اگر قرار است وزارت کشور ابلاغیه‌ای به استانداری ها برای تعامل مستقیم مردم و اطلاع‌رسانی داشته باشد این باید از طریق معاون برنامه‌ریزی استانداری‌ها صورت بگیرد نه معاونان سیاسی و امنیتی.

وی افزود: هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که تعاملات دولت با مردم از طریق سیاسی‌ترین جایگاه در استانداری‌ها با توجه به انتخابات 96 صورت بگیرد چرا که این شائبه انتخاباتی دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس هفتم در پایان گفت: ابلاغیه وزیر کشور به استانداری‌ها برای اجرای این طرح در شأن دولت و وزارت کشور نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.