فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان‌های هوانیروز کشور یکی از اولین یگان‌های ارتش بود که پس از انقلاب تنها در ۱۸ ماه شروع انقلاب، ۴۴ شهید تقدیم انقلاب کرد.

یگان‌های هوانیروز تنها در ۱۸ ماه نخست انقلاب ۴۴ شهید تقدیم انقلاب کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم هوشنگ یاری در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از استاندار جهت حمایت‌های انجام شده، اظهار داشت: یگان‌های هوانیروز کشور یکی از اولین یگان‌های ارتش بود که پس از انقلاب تنها در 18 ماه شروع انقلاب، 44 شهید تقدیم انقلاب کرد.

وی اظهارداشت: هوانیروز یکی از یگانهای کارآمد و بسیار موثر ارتش و در خدمت تمامی ملت ایران بوده و هست.

این مقام ارشد نظامی کشور، خاطرنشان کرد: تبریز حرف برای گفتن زیاد دارد و شاهد هستیم که در خصوص رفع مشکلات، مدیریت خوبی انجام شده و مدیریت عالی در این استان وجود دارد.

امیر سرتیپ دوم یاری در ادامه با تاکید بر اینکه پشتیبانی‌های شما به هوا نیروز بسیار کمک کرد، گفت: زمانی که یک استاندار دید بسیار خوب نظامی دارد، یک ظرفیت خوبی محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت  به خوبی بهره‌مند شویم.

فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: یگان هوانیروز استان یکی از یگان‌های سرعتی و استقراری بوده و با توجه به حمایت‌های استانداری مشکلات کمتری در این استان داریم.

وی افزود: در راستای توسعه استان و حمایت از یگان‌های نظامی استان آنچه که صلاح می‌دانید و هر کمکی که از دست ما برمی‌آید، انجام می‌دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.