دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین از اقدامات پیشگیرانه تشکیلات خودگردان فلسطین برای جلوگیری از انتقال سفارت آمریکا به قدس خبر داد.

اقدامات پیشگیرانه تشکیلات خودگردان برای جلوگیری از انتقال سفارت آمریکا به قدس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در گفتگو با روسیاالیوم تصریح کرد که مسئله فلسطین، کلید صلح در منطقه است و هیچ‌ کس نمی‌تواند از آن دست بردارد.

وی افزود: تشکیلات خودگردان فلسطین اقدامات پیشگیرانه‌ای به منظور جلوگیری از فاجعه انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس، اتخاذ کرده‌اند.

این مسئول فلسطینی تاکید کرد که بدون بازگشت فلسطین به نقشه، هیچ امیدی برای از بین رفتن تروریسم وجود ندارد.

عریقات گفت: اسرائیل در خدمت آمریکا در منطقه است.

این مسئول فلسطینی افزود: اگر نتوانیم تقسیم‌بندی فلسطین را پایان ندهیم و وحدت ملی را محقق نکنیم، جهان ما را هرگز نخواهد پذیرفت.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور جدید آمریکا که کاملا حامی و جانبدار رژیم صهیونیستی است، در جریان تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود در صورت پیروزی در انتخابات سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد، اظهاراتی که خشم گسترده فلسطینیان و حامیان آن‌ها در سرتاسر جهان را به همراه داشت.

در همین حال، 100 عضو کنگره آمریکا طی روزهای گذشته با امضای طوماری از دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا خواستند که به محض در دست گرفتن زمام امور کاخ سفید، سفارت آمریکا را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.