سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد، مسکو امیدوار است که رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به زودی با ولادیمیر پوتین به تفاهم رسیده و هماهنگ شود.

کرملین: امیدواریم «ترامپ» با «پوتین» به تفاهم برسد

به گزارش قدس آنلاین، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز پنج‌شنبه اعلام کرد، روسیه و آمریکا این ظرفیت را دارند که احترام متقابل بیشتری در روابط دوجانبه اعمال کنند.


بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، پسکوف در ادامه تأکید کرد، مسکو امیدوار است که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه به تفاهم رسیده و به خوبی هماهنگ شود.

سخنگوی کاخ کرملین این اظهارات را در یک ویدئوکنفرانس در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره ارزیابی‌های مسکو در خصوص کنفرانس خبری شب گذشته «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا مطرح کرد.

وی در این رابطه گفت: «حداقل ترامپ از آمادگی خود برای انجام گفت‌وگو سخن گفته است. این به معنی این نیست که برای توافق در خصوص همه چیز آمادگی وجود دارد چرا که همچین امری تقریبا غیرممکن است و مسکو به هیچ وجه چنین چیزی نمی‌خواهد».

سخنگوی کاخ کرملین همچنین افزود: «گفت‌وگو زمینه‌ساز ایجاد امید است و می‌تواند به ما کمک کند تا راهی برای خروج از این اوضاع بسیار پیچیده بیابیم.»

پسکوف علاوه براین گفت، با این وجود کرملین با دیدگاه «رکس تیلرسون» گزینه پیشنهادی ترامپ برای تصدی وزارت خارجه آمریکا که روز چهارشنبه مطرح شده بود مبنی بر اینکه الحاق شبه‌جزیره کریمه به روسیه غیرقانونی است، کاملا مخالف است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.