آیین تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا (س) قم با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا (س) برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر ، حجت الاسلام سید سجاد هاشمیان مدیر سابق جامعه الزهرا (س) قم، امروز پنج شنبه در مراسم تودیع  خود در سخنانی اظهار داشت: موسسه جامعه الزهرا (س) قم، از معدود مراکزی است که می تواند در جامعه ما تاثیرگذار باشد که ساماندهی آن کار آسانی نیست.

مدیر سابق جامعه الزهرا (س) قم گفت: ۵۲ هزار نفر از  جامعه الزهرا (س) قم فارغ التحصیل شدند که آثار این اقدام با برکت باید در جامعه اسلامی دیده شود.

هاشمیان عنوان کرد: بخش‌های مختلف کشور همانند امور زنان، مدارس، دانشگاه ها، نهادها و سازمان های مختلف درخواست حضور طلاب خواهر به عنوان مبلغه در مجموعه خود را دارند و باید اذعان داشت که ما در عرصه تبلیغ عقب‌ماندگی‌های داریم. 

وی ضمن عذرخواهی از کاستی های موجود در مدت ۳ ساله مدیریت خود بر موسسه جامعه الزهرا (س) قم اظهار کرد: تلاش کردم در تصمیم گیری ها از مشورت دیگران استفاده کنم و هیچ گاه سعی نکردم رای خود را به کرسی بنشانم و مجموعه فعالیتهای انجام شده حاصل خرد جمعی بود.

همچنین حجت الاسلام سید محمود مدنی مدیر جدید موسسه جامعه الزهرای (س) قم نیز در مراسم معارفه خود ابراز داشت: مجموعه جامعه الزهرا (س) قم یک مجموعه با نیروهای انسانی بسیار بزرگ است که اقدامات بسیار بزرگ صورت گرفته نشان از تلاش های مسئولان از گذشته تاکنون است.

وی با بیان اینکه ، به نظر می رسد مدیریت جامعه الزهرا (س) قم مدیریتی آسان و مشکل باشد افزود: از این جهت مدیریت آن آسان به نظر می رسد که ما با مخاطبان فرهیخته مواجه هستیم و از آن جهت سخت است که ابعاد فعالیت های این موسسه بسیار گسترده است.

مدنی ابراز داشت: جامعه الزهرا (س) قم به سیاست زدگی آلوده نشده است، هرچند که معتقدیم سیاست ما عین دیانت ماست، اما سیاست زدگی امری پذیرفتنی نیست.

وی تصریح کرد؛ جامعه الزهرا (س) قم باید امروز الگوی همه حوزه های خواهران در مناطق مختلف کشور باشد و همه ظرفیت های موجود این موسسه باید فعال شود.

مدیر جدید جامعه الزهرا (س) قم عنوان داشت: ۱۴ هزار خواهر طلبه در اینجا مشغول به تحصیل هستند که به همراه ۵۲ هزار فارغ التحصیل این موسسه، لشکر بزرگ فرهنگی برای جامعه اسلامی به شمار می روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.