عضو شورای مدیریت حوزه های علمیه کشور گفت:طلاب جامعه الزهرا(س) می‌توانند برای حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از نظر علمی و اخلاقی الگو باشند.

طلاب جامعه الزهرا(س) برای حوزه‌های علمیه خواهران کشور الگو باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، آیت الله مرتضی مقتدایی امروز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا (س) در سخنانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نسبت به فعالیت ها و برنامه های جامعه الزهرا (س) عنایت ویژه دارند.

وی با بیان اینکه این مجموعه ظرفیت بسیار بالایی دارد اظهار داشت: اساتید بسیاری که سال‌ها سابقه تدریس در فقه، کلام، تفسیر و رشته های مختلف دارند در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

مقتدایی افزود: طلاب جامعه الزهرا(س) می‌توانند برای حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از نظر علمی و اخلاقی الگو باشند ؛ کسانی که در این مجموعه مشغول به تحصیل هستند باید قدر این موقعیت را بدانند و در راستای ارتقای علمی و اخلاقی خود بکوشند.

وی با بیان اینکه طلاب خواهر جامعه الزهرا (س) باید برای سایر مناطق کشور نمونه باشند افزود: خواهران طلبه در جامعه الزهرای قم باید جایگاه خود را در این موسسه به خوبی بشناسند و در زمینه پاسخ به شبهات جامعه اسلامی تلاش کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برجام اگر به ثمر برسد یا نرسد، تحریم ها و تهدیدات دشمنان تمام نخواهد شد و امروز آنها موضوع حقوق بشر را مطرح می کنند و دم از حقوق زن می زنند که طلاب خواهر جامعه الزهرا (س) با حضور خود در صحنه می توانند جایگاه زنان را در جامعه اسلامی نشان دهند و نقشه های آنان را برهم بریزند.

مقتدایی گفت:برای پیشرفت تحصیلی طلاب باید برنامه ریزی منسجمی داشت و مدیر جدید این موسسه باید با تسلط کامل در این زمینه برنامه ریزی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.