تمرین تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی این تیم مقابل نفت از ساعت ۱۲ امروز در کمپ مرحوم حجازی پیگیری شد.

کارد و پنیرهای استقلال با هم آشتی کردند!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از برتری یک بر صفر مقابل نفت، از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 12 امروز تمرینات خود را در مجموعه کمپ مرحوم حجازی درحالی پیگیری کرد که علیرضا منصوریان سرمربی این تیم در تمرین امروز غایب بود.

* امروز هم رحمتی بدون حضور در رختکن در حالی که اتومبیل خود را پشت یکی از نیمکت‌های ذخیره پارک کرده بود مستقیم به زمین تمرین رفت و بعد از دقایقی نشستن بر روی نیمکت کار خود را آغاز کرد.

* در تمرین امروز منصوریان سرمربی استقلال غیبت داشت و گفته می‌شود او به خاطر حضور در کلاس‌های مربیگری در تمرین حضور ندارد.

* یک کودک حدود 4-3 ساله با حضور در تمرین استقلال به‌تنهایی شعار سر داده و بازیکنان استقلال و منصوریان را تشویق می‌کند که شعارهای او موجب خنده بازیکنان و تماشاگران شده تا جایی که درنهایت این کودک به همراه پدرش از روی سکوها به کنار زمین رفت. این کودک که علاقه شدیدی به ابراهیمی و رحمتی داشت، چندین بار از راه دور دروازه‌بان استقلال را تشویق کرد که رحمتی از او خواست از راه دور شعار ندهد تا گلوی این کودک درد نگیرد! ضمن اینکه این کودک با تشویق تیم قشقایی یعنی تیمی که پرسپولیس را در جام حذفی حذف کرده بود، موجب خنده حاضران در کمپ شد، البته برخی از شعارهای این کودک منشوری بودند که برخی به او تذکر دادند تا از این شعارها سر ندهد. چند کودک دیگر از بچه‌های کادر فنی در پشت دروازه مشغول فوتبال‌ بازی کردن بودند.

* در تمرین امروز بختیار رحمانی، کاوه رضایی و یعقوب کریمی غیبت داشتند و از سوی دیگر فرشید باقری در تمرین حاضر شد ضمن اینکه جابر انصاری و مگویان بازیکنان مصدوم استقلال نیز با لباس شخصی در تمرین حاضر شده و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفتند. همچنین حاج‌محمدی و مجیدی نیز که جدایی آنها قطعی به نظر می‌رسد در تمرین امروز حضور نداشتند.(مجیدی به محل تمرین آبی‌ها آمد و سپس کمپ مرحوم حجازی را ترک کرد)

* بعد از مدت‌ها قهر و ناراحتی رحمتی و خرمگاه،‌ این دو که به‌تازگی باهم آشتی کرده‌اند در تمرین امروز نیز برخورد گرمی داشتند و دقایقی را باهم صحبت کردند.

* سایر دستیاران منصوریان از جمله چینی و بابازاده نیز در تمرین حضور فعالی داشتند، ضمن اینکه عبداللهی و فریبا نیز از روی نیمکت تمرین امروز را زیرنظر گرفتند.

تمرینات استقلال برای دیدار با استقلال خوزستان از فردا پیگیری خواهد شد. این دیدار سه‌شنبه آینده از هفته هفدهم لیگ برتر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.