سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی پذیرفته است که آندرانیک تیموریان از این تیم جدا شود.

کاظمی با جدایی تیموریان از ماشین‌سازی موافقت کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، فرهاد کاظمی پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: قبل از هر چیز از مسئولان استانی بابت حضورشان تشکر می‌کنم. زحمات زیادی برای آماده‌سازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) کشیده شده است، اما متأسفانه این زمین فاقد کیفیت لازم برای انجام بازی بود. امیدوارم برای این زمین فکری اساسی شود، چون واقعاً حیف است. تیم‌های تبریزی اینجا بازی می‌کنند، اما کیفیت چمن برای مسابقه لیگ برتری کافی نیست. درباره بازی هم باید بگویم تقریباً به آنچه که می‌خواستیم، رسیدیم. در خط دفاعی توانستیم بهتر از گذشته ظاهر شویم و به فولاد که خط حمله خطرناکی دارد، اجازه نفوذ ندادیم.

«هنوز نیاز به بازسازی تاکتیکی داریم»، وی با بیان این جمله افزود: علی‌عسگری و قائدی‌فر در این بازی به ما کمک کردند، اما کاملاً آماده نبودند و از شرایط فیزیکی مناسب دور بودند. سعی می‌کنیم با شکل بهتری به بازی‌ها برویم. حرکت تیمی در نیمه دوم خوب بود و آن را به فال نیک می‌گیریم. مگر چند موقعیت برای یک تیم در یک مسابقه ایجاد می‌شود. با تمام احترامی که برای داور مسابقه قائلم فکر می‌کنم اشتباهات داوری در این مسابقه تأثیرگذار بود. اگر خطای عبدالله کرمی روی پیام صادقیان خطا نباشد فوتبال را کنار می‌گذارم، اما در کل از شرایط تیمم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: در چند روز آینده دنبال جذب یک مهاجم شش‌دانگ هستیم. از عملکرد مهاجمانم راضی هستم، اما ان‌شاءالله یک مهاجم شش‌دانگ جذب خواهیم کرد. با یک مهاجم سوریه‌ای و یک مهاجم اردنی صحبت کرده و حتی برای آنها بلیت هم گرفته بودیم که سفر آنها به تبریز مهیا نشد، اما در هر حال به فکر جذب یک بازیکن دیگر هستیم.

کاظمی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «چقدر به آینده ماشین‌سازی امیدوار هستید؟»، خاطرنشان کرد: نگران ماشین‌سازی نباشید این تیم قطعاً در لیگ برتر می‌ماند. ما پتانسیل موفقیت را داریم و می‌توانیم در ادامه مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم. پس از سه چهار بازی آینده استراحت داریم که قطعاً به ما کمک خواهد کرد که مشکلات تیم را بیشتر رفع کنیم. فکر می‌کنم تیم ماشین‌سازی خیلی راحت در لیگ برتر می‌ماند. فکر می‌کنم می‌توانستیم سه امتیاز بازی با سایپا و فولاد را کسب کنیم که اشتباهات داوری مانع آن شد. با این حال معتقدم با کمک مسئولان و هواداران استان این تیم در لیگ برتر خواهد ماند.

وی در خصوص ماندن یا رفتن آندرانیک تیموریان در ماشین‌سازی با بیان اینکه آندو بازیکنی متعصب است، اظهار داشت: او افتخار فوتبال کشور ماست. امروز پس از آبله‌مرغانی داشت آمد و در ترکیب تیم قرار گرفت که قابل تقدیر است. او در اختیار باشگاه است و باشگاه باید در خصوص او تصمیم بگیرد. آندو از لحاظ فنی خیلی تلاش می‌کند، اما کسی که می‌خواهد از ماشین‌سازی جدا شود باید برود. تیموریان دوست دارد به تیمی برود که برای او محبوب است و آن را دوست دارد. آندو با من صحبت کرده و من پذیرفتم ماشین‌سازی را ترک کند و به استقلال برود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با بیان اینکه به لطف مسئولان و هواداران استان، ماشین‌سازی می‌تواند نتایج بهتری بگیرد، گفت: قول می‌دهم در بازی‌های آینده سه تا چهار هزار هوادار به ورزشگاه خواهد آمد، چون ما به یاری این هواداران نیازمندیم. آنها دوست دارند ما خوب بازی کنیم و ما نیز می‌توانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم. هواداران می‌دانند با حمایت از ماشین‌سازی در این فصل در حفظ ماشین‌سازی در لیگ برتر می‌توانند به قوی شدن تیم در لیگ آتی کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.