مهاجم سوئدی منچستریونایتد در گفت‌وگو با تیری آنری درباره موضوع مختلفی به صحبت پرداخت.

زلاتان: بازیکنان امروزی تنبل شده‌اند/می‌توانستم به لیگ چین هم بروم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اکسپرس، زلاتان ایبراهیموویچ در گفت‌وگو با تیری آنری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد. ایبرای ۳۵ ساله که این فصل در ۱۹ بازی لیگ برتر ۱۳ برد به ثمر رسانده، درباره منتقدان خود گفت: من مشکلی با منتقدانم ندارم چون الان ۳۵ سال سن دارم و مدت زیادی است فوتبال بازی می‌کنم و کاملا عادت کرده‌ام.

وی افزود: منتقدان به من انگیزه می‌دهند، انرژی‌ام بالا می‌رود. اینکه مردم درباره من صحبت کنند، اتفاق خوبی است. قطعا مردم درباره کسانی که از بین رفتند حرف نمی‌زنند. من با این قضیه کنار می‌آیم ولی چیزی که می‌خواهم بگویم این است که کاری می‌کنم منتقدان برای همیشه من را به یاد داشته باشند و هیچ وقت فراموش نکنند. بعد از مدت‌ها که در تیم‌های مختلف بازی کردم خیلی‌ها گفتند که در لیگ برتر موفق نمی‌شوی اما دیدید که اشتباه می‌کردند.

زلاتان ادامه داد: من چالش را دوست دارم. می‌توانستم راه آسان‌تری انتخاب کنم و مثلا به لیگ چین بروم و پول بیشتری هم دریافت کنم اما من چالش‌های جدی را دوست دارم.  منچستریونایتد را انتخاب کردم که در چند  سال گذشته دچار مشکل شده بود و ماموریتم را رساندن این تیم به صدر جدول می‌دانم. این چیزی است که در ۳۵ سالگی قادر به انجامش هستم.

به نقل از ایسنا، ایبراهیموویچ ادامه داد: الان بازیکنان جوان نسبت به گذشته تنبل شده‌اند. خوشحالم که برای نسل گذشته هستم. نسلی که سخت تلاش می‌کند تا چیزی را به دست بیاورد اما بازیکنان الان خیلی زود در رسانه‌ها مطرح می‌شوند. تواضع و فروتنی کمی دارند. خیلی زود وقتی به همه چیز برسی، انگیزه کمی برای تلاش و بهتر شدن داری.

منچستریونایتد در ۹ بازی اخیر خود به پیروزی رسیده است و برتری برابر لیورپول در بازی یکشنبه باعث خواهد شد این تیم به مدعی جدی حتی برای عنوان قهرمانی تبدیل شود. ایبرا درباره این موضوع گفت: من هم مدام به جلو نگاه می‌کنم. می‌دانیم که الان برای حضور در جمع ۴ تیم داریم تلاش می‌کنیم. لیگ واقعا غیر قابل پیش‌بینی است. نمی‌توانیم از الان درباره قهرمانی صحبت کنیم. البته درست است که چلسی نسبت به بقیه تیم‌ها بهتر کار کرده است اما ما امیدواریم با برتری در بازی روز یکشنبه فاصله‌مان را با بقیه تیم‌ها کمتر کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.