سرمربی منچسترسیتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش در گودیسون پارک مقابل اورتون شرکت کرد.

گواردیولا: نگران واکنش هواداران اورتون به بازگشت استونز نیستم/کمپانی به تمرینات بازگشته است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از طرفداری، منچسترسیتی روز یکشنبه در دیداری حساس و البته دشوار در گودیسون پارک میهمان اورتون خواهد بود. پپ گواردیولا نیز امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. آن‌چه در ادامه می خوانید، مشروح صحبت‌های پپ در این کنفرانس به نقل از اسکای است.

وی درباره بازگشت استونز به گودیسون پارک گفت: او به اندازه کافی، قوی‌ست. در این شکی ندارم. او جوان است و برای اولین بار است که چنین شرایطی را تجربه می‌کند. فکر می کنم همه بازیکنان دنیا وقتی برای اولین بار مقابل باشگاه سابق خود قرار می‌گیرند، می‌خواهند نشان دهند چقدر خوب هستند. آن‌ها[اورتون] نه گله‌ و شکایتی دارند و نه پشیمانند. بلکه کاملا برعکس. استونز به بازیکن کنونی تبدیل شده چون اورتون تاثیربسزایی روی عملکرد او گذاشته است. بارها گفته ام که جان بازیکنی جوان است که برای نشان دادن تمام پتانسیل خود، زمان زیادی در اختیار دارد. اینجا هستیم تا به او کمک کنیم تا به سطحی بالایی که مطمئنیم دارد، برسد. دوست دارم بازیکنی به منچسترسیتی برگردد تا هواداران ما به او احترام بگذارند اما نگران [واکنش] هواداران اورتون نیستم.

گواردیوالا در خصوص آخرین وضعیت کمپانی نیز توضیح داد: این برای بار دوم یا سوم است که ما در این باره [ریکاوری کمپانی از مصدومیت] صحبت می کنیم. بله او در سه جلسه تمرینی آخر تیم شرکت کرده و بنابراین، برگشته است و امیدوارم این بار برای مدتی طولانی در همین شرایط بماند و مصدوم نشود. پس از آن من سطح بازی او را خواهم سنجید. با اینکه نمی توانیم انکار کنیم او در اوج، در چه سطح بالایی بازی می کند. با این حال، هر بازیکنی پس از مصدومیت طولانی مدت، برای ریکاوری به زمان نیاز دارد. وینسنت ذهنیتی قوی دارد و می داند باید چکار کند. او می تواند تنها روی یک چیز تمرکز کند. بازی به عنوان یک مدافع میانی. سپس بازی به بازی و هفته به هفته، سطح بازی خود را باخواهد یافت. گاهی شما به زمان نیاز دارید اما اینجا در فوتبال انگلیس ما چنین چیزی نداریم اما او باید احساس کند که برای بازگشت، زمان دارد.

سرمربی تیم منچستر سیتی درباره رویارویی با اورتون نیز بیان کرد: اگر به آن‌ها زمان و فرصت بدهید، فوتبال خوبی بازی خواهند کرد اما آن‌ها روملو لوکاکو را نیز در اختیار دارند که به بیشتر مستقیم بازی کردن‌شان کمک می کند. از طرف دیگر، رونالد کومان نیز به خوبی با فوتبال انگلیس آشنا و سازگار شده است و این یعنی یکشنبه، بازی سختی خواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.