اهواز- رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تا زمانی که در گردشگری خوزستان موازی کاری باشد، هم افزایی شکل نمی گیرد و بدون آن نمی توان برای توسعه این صنعت برنامه ریزی کرد و اعتبار تخصیص داد.

امکان توسعه گردشگری خوزستان با موازی کاری امکان پذیر نیست

به گزارش قدس آنلاین، زهرا احمدی پور عصر جمعه در حاشیه بازدید از مناطق گردشگری خرمشهر در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و گردشگری خوزستان را مجموعه ای ترکیبی و تحت تأثیر دوران دفاع مقدس دانست.

وی با بیان اینکه گردشگری دفاع مقدس حوزه ای جداگانه از گردگشری طبیعی و تاریخی در استان خوزستان است، ادامه داد: به سرمایه گذاری مناسب در این بخش باید بیشتر توجه شود.

رئیس  سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوشه های گردشگری خوزستان را در ابعاد مختلف معرفی کرد و ابراز داشت: لازم است که در قالب یک برنامه مشترک با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی خوزستان خوشه های گردشگری در این استان در سال ۹۶ عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه بدون برنامه ریزی نمی توان به دنبال پیش بینی اعتبار برای گردشگری خوزستان باشیم، گفت: در این مرحله تنها کاری که می توان انجام داد، هم افزایی میان بخش های مختلف گردشگری خوزستان است.

احمدی پور با تأکید بر اینکه  تا زمانی که موازی کاری باشد، هم افزایی شکل نمی گیرد ادامه داد: ظرفیت گردشگری در خوزستان در کنار ویژگی های طبیعی، تاریخی، گردشگری و دفاع مقدس یک مجموعه به هم پیوسته است.

وی با بیان اینکه ویژگی های طبیعی خوزستان ظرفیت های مناسبی برای توسعه گردشگری این استان فراهم کرده است، گفت: همه این ها می تواند به رونق گردشگری در این استان کمک کند.

گفتنی است معاون رئیس جمهور در سفر به شهرهای آبادان و خرمشهر، بر مزار شهدای شلمچه و شهدای غواص حاضر شد و به آن شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.