پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به احتمال جذب کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای نیم فصل دوم گفت: نباید اشتباهات یارگیری ابتدای فصل در نیم فصل هم تکرار شود.

انتقاد یک پیشکسوت استقلال از جذب آندریانیک تیموریان

به گزارش قدس آنلاین، محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جذب آندرانیک تیموریان توسط باشگاه استقلال اظهار داشت: نمی دانم فلسفه گرفتن این بازیکن چیست. استقلالی ها که در اصفهان دیدند بازیکنان جوان شان چگونه آنها را روسفید کردند و به قول فوتبالی ها کار را برایشان در آوردند. پس چرا به سراغ تیموریان رفتند؟

وی افزود: آندو یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده. بهرحال بازیکنی که بالای صد بازی ملی داشته باشد، کاپیتانی تیم ملی را تجربه کرده و دو دوره هم در جام های جهانی شرکت کرده نمی‌تواند بازیکن کمی باشد. اما وی در روزهای آخر فوتبالش است و از بازگشت به استقلال قصد احیا دارد. به نظر من استقلال محل احیای بازیکنان پا به سن گذاشته نیست. بهتر است که کادر فنی بیشتر به بازیکنان جوان اعتماد کنند و از آنها استفاده کنند.

نوری گفت: استقلالی ها در ابتدای فصل یکسری اشتباهات در نقل و انتقالات کردند و باید بدانند که در نیم فصل جای تکرار این اشتباهات نیست. چون فرصت ها محدود است و زود از بین می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.