ژیمناستیک ایران که سالهاست حال و روز خوشی ندارد با سریالی از استعفاهای دنباله‌دار روبرو شده است که همچنان ادامه دارد. در این میان تاکنون وزارت ورزش هم واکنشی نداشته است.

آتشفشان خاموش ژیمناستیک فعال شد/ خانواده‌ای خسته از بلاتکلیفی!

به گزارش قدس آنلاین، شرایط نابسامان در ژیمناستیک دیگر به جایی رسیده است که خانواده پرتنش این رشته که عموما با اختلافات و چنددستگی طی سالیان طولانی فعالیت می کردند حالا برای رهایی از بلاتکلیفی هم‌صدا با هم در اعتراض به شرایط موجود از پست خود استعفا می دهند.

اگرچه انگشت اشاره این افراد به سوی اسبقیان سرپرست کنونی فدراسیون است اما این آتشفشان خاموشی است که پس از سالها سکوت حالا فوران کرده و حال که خود را در کانون توجه هیچ مسئول و ناظری نمی‌بینند  با کنار کشیدن از صحنه می خواهد توجه بخرد.

اعتراض مربیان، کارشناسان و پیشکسوتان این رشته نه به اشتباهات سرپرست چند ماهه این رشته بلکه به تداوم حرکت در مسیر غلط چندین ساله این فدراسیون دلالت دارد. به تبعیض ها، بی توجهی ها، عدم رعایت عدالت و مساوات در توسعه رشته های مختلف این رشته و باندبازی!

در اینکه انتخاب شیوه بیان اعتراض از سوی این خانواده اشتباه بوده شکی نیست اما باید پذیرفت اهالی این رشته از بلاتکلیفی به ستوه آمده اند. آنها روبه روی خود سرپرستی را می‌بینند که برای برگزاری انتخابات به فدراسیون آمد اما با لغو شبانه آن حالا از برنامه ریزی دقیق برای المپیک ۲۰۲۰ می گوید. مخالفان از فدراسیون اخراج می شوند و برخی افراد منتسب به برخی کاندیداها در فدراسیون سمت می‌گیرند و همین زنجیره دنباله دار ترس از یک شرایط بدتر را در دل خانواده این رشته انداخته است.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد که این استعفاها همچنان ادامه دارد. آنقدر ادامه دارد تا شاید مسئولان وزارت ورزش و جوانان یکبار به این موضوع هم فکر کنند که در این رشته و در این فدراسیون چه می گذرد؟ که چرا انتخابات این فدراسیون به بهانه اصلاح اساسنامه لغو شد و چرا سرپرست کنونی فدراسیون به جای رسالت اصلی خود که حفظ آرامش تا زمان برگزاری انتخابات بود در اندیشه برنامه ریزی بلند مدت است؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.