بوکسور المپیکی ایران گفت: در حال حاضر به تنهایی تمرین می‌کنم و به اردوی تیم ملی دعوت نشدم.

انتقاد بوکسور المپیکی ایران از شرایط حاکم بر بوکس/ فعلا تنها تمرین می کنم

به گزارش قدس آنلاین، احسان روزبهانی ملی پوش بوکس ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط این روزهای خود عنوان کرد: در حال حاضر به تنهایی و بدون مربی تمرین می‌کنم و به تیم ملی هم دعوت نشدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضرید در انتخابی شرکت کرده و به تیم ملی راه پیدا کنید گفت: خیر باید من را به اردو دعوت کنند. هیچ‌یک از آنهایی که در اردو هستند شرایط من را ندارند و و در دو دوره المپیک حضور نداشتند. این را بگویم که تازه اگر به اردو دعوت شوم هم شرایط خاصی دارم.

روزبهانی ادامه داد: مثلا اینکه حقوقم پرداخت شود. محل اسکانم تامین شود و مواردی این چنینی که در غیر این صورت در اردو حضور پیدا نخواهم کرد.

ملی پوش بوکس در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد با این لج و لجبازی ها از روزهای اوج قهرمانی خود دور و دورتر می شوی گفت: با این لج و لجبازی مدال المپیک را از من گرفتند و دعوت نشدن به اردوی تیم ملی که چیزی نیست. عده ای با نان بریدن از دیگران زندگی می کنند و کارشان همین است بگذارید به کارشان ادامه دهند برای من مهم نیست.

وی در خصوص مربی جدید تیم ملی بوکس گفت: یکبار او را دیده ام. شناختی از او ندارم اما امیدوارم موفق باشد. حواشی مربیان ایرانی هم هیچوقت تمامی ندارد و چه مربی خارجی بیاید یا نیاید این حواشی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.