دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تعداد اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری افزایش پیدا می‌کند.

امضای خزانه‌دار کمیته ملی المپیک هنوز مورد قبول واقع نشده است

به گزارش قدس آنلاین، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک بعد از نشست هیات اجرایی گفت: در جلسه امروز در خصوص اصلاح اساسنامه صحبت شد. قرار است برای کارایی بیشتر در روزهای آینده وزارت ورزش نماینده خود را معرفی کند و وارد جزئیات بیشتر شویم.

وی افزود: برای حفظ سلامت ورزشکاران قرار است جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون پزشکی داشته باشیم. او در جلسه هفته آینده در نشست ما حضور پیدا می‌کند تا اقداماتی را که انجام داده بگوید.

شهنازی همچنین از افزایش تعداد هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: این تعداد از 3 به 5 نفر افزایش پیدا می‌کند تا کارها راحت‌تر پیش رود. اعضای فعلی توانسته‌اند تا بدهی مالیات را کاهش دهند.

شهنازی همچنین درباره اینکه نقش کمیته در قرارداد بائرمن سرمربی بسکتبال، خاطرنشان کرد: کمیته به قرارداد هیچ مربی‌ای ورود نمی‌کند. کمیسیونی در وزارت ورزش هست که درباره مربیان خارجی تصمیم می‌گیرد. ما نه در ادامه همکاری و نه در قرارداد وی ورود کرده‌ایم. این موضوع بین فدراسیون و بائرمن بوده است.

شهنازی همچنین تاکید کرد هنوز امضای خزانه‌دار مورد قبول واقع نشده است.
وی درباره وضعیت مهدی هاشمی در فدراسیون تیراندازی عنوان کرد: قرار است وزارت با دیوان نشستی را داشته باشد و ما هم در جریان خروجی قرار می‌گیریم. نباید خبرها به صورتی منعکس شود که ورزش دچار مشکل شود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره دوملیتی‌ها در ورزش، تصریح کرد: باید به ما اعلام کنند منظور از دوملیتی چیست. نه ابلاغی به ما شده و نه تعریفی از این کلمه وجود دارد. حد و حدود مشخص شود ما هم تبعیت می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.