کرمان - استاندار کرمان گفت: به‌منظور آموزشِ فرهنگ خدمت‌گزاری و قدرشناسی از بزرگان و بنا به پیش‌نهاد و تقاضای مردم، بزرگراه «کرمان- باغین» به نام «آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» نام‌گذاری شد.

یک بزرگراه بنا به پیشنهاد و تقاضای مردم، به نام آیت الله هاشمی نامگذاری شد

به گزارش قدس آنلاین، آیین نامگذاری بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور استاندار کرمان، محسن هاشمی فرزند بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی و جمعی از مسئولین شهرستان کرمان انجام شد.

علیرضا رزم حسینی صبح شنبه در آئین نامگذاری بزرگراه آیت الله هاشمی رفسجانی در کرمان از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شناسنامه انقلاب یاد کرد و افزود: خدمات جاودانه آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و تا امروز در تاریخ معاصر ایران ثبت شده و خواهد شد.

وی اظهار داشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی نیازی به نامگذاری بر جایی نداشته و ندارند و خانواده ایشان نیز موافق با این کارها نیستند اما به منظور تربیت و آموزش فرهنگ خدمتگزاری و قدرشناسی از بزرگان و بنا به پیشنهاد و تقاضای مردم، مسیری به نام ایشان نامگذاری شد.

استاندار کرمان تاکید کرد: این امر جهت یادآوری است که خدمات بزرگان را ارج نهاده و معرفی کنیم که نسل آینده بدانند آیت الله هاشمی چه خدمات جاودانه ای برای نظام انجام داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.