اصفهان- رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ملت ایران با وجود همه مشکلات، فشارها، محدودیت‌ها، جنگ تحمیلی و تحریم‌ها، روز به روز سرافرازتر و عزیزتر می‌شود و این یکی از معجزات الهی است.

ملت ایران روز به روز  سرافرازتر و عزیزتر می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر صالحی بعد ازظهر شنبه در مراسم سالگرد شهادت شهدای هسته‌ای در سایت غنی‌سازی شهید احمدی روشن نطنز با اشاره به عظمت شهادت اظهار داشت: خوشا به حال کسانی که سعید زندگی کرده و سعید از دنیا رفتند.

وی افزود: در ذهن مرور می‌کردم که چرا این همه مشقت و ظلم به ما روا می‌شود و مگر ما چه گناهی کرده‌ایم؛ اما به یاد لبیک خانه خدا افتادم، گناه ما این است که به ندا و دعوت الهی لبیک گفتیم، گناه ما این است که با انقلاب خود به دنیا فهماندیم که به گونه‌ای دیگر می‌توان به زندگی نگاه کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: بعد از اینکه جهان در جهالت عصر نوین فرو رفته بود، ندای الله اکبر از دل این مردم بلند شد و آنها با دل الله اکبر گفته و بر زبان جاری کردند و این حرف تازه‌ای در جهان بود.

وی با بیان اینکه اراده الهی بر این است که هیچ قومی متحول نمی‌شود مگر اینکه اراده بر تحول داشته باشد و اراده الهی بر این است که مزد مفت به کسی ندهد، تصریح کرد: این ملت قیام کرد، شهید داد، ایستاد و امروز بعد از ۳۷ سال پس از گذشت این همه مشکلات، فشارها، محدودیت‌ها، جنگ تحمیلی و تحریم‌ها، روز به روز سرافرازتر و عزیزتر می‌شود و این یکی از معجزات الهی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.