مدیراجرایی چهارمین همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور ، جزئیات و نحوه ثبت نام پذیرش دانش آموختگان خارج از کشور را در این همایش اعلام کرد.

جزئیات پذیرش در چهارمین همایش دانش آموختگان خارج از کشور

به گزارش «قدس آنلاین»،  نادر آذری در گفت: دانش آموختگان خارج از کشور و علاقمند به شرکت در چهارمین همایش ۵ اسفند  ماه «دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور»، با توجه به محدودیت ظرفیت، باید هرچه زودتر برای ثبت نام اقدام کنند، چرا که اولویت پذیرش بر اساس زمان ثبت نام آنها در نظر گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: به تمامی شرکت کنندگان در همایش گواهی شرکت از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور تعلق خواهد گرفت.

مدیراجرایی همایش دانش آموختگان ایرانی خارج از کشور افزود: دانش آموختگان خارج از کشور علاقمند به حضور دراین همایش،  جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اهداف، محورها، برنامه‌ها و مشارکت‌کنندگان در اجرای همایش می توانند به سامانه ثبت نام به آدرس http://registration.nahadiran.ir/alumnus مراجعه کنند.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام افزود: دانش آموختگان خارج از کشور تا پایان بهمن ماه ۹۵ فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، دبیرخانه همایش در تهران، میدان پاستور، خیابان پاستور شرقی نبش کوچه سلامت پلاک ۸، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.