هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: 500 میلیونی که از استقلال گرفتم زهرمارم شد. حاضر بودم 500 میلیون تومان هم بدهم تا این بلاهایی که امسال برایم افتاد رخ نمی‌داد.

رحمانی: در حقم نامردی کردند و پولی که گرفتم زهرمارم شد/ به درد استقلال نمی‌خورم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، بختیار رحمانی پس از حضور در باشگاه و جلسه با مسئولان باشگاه در جمع خبرنگاران گفت: نمی‌دانم چه بگویمو همه دیدند که چقدر با اسم من در رسانه‌ها بازی شد. مشکلی با علی آقا ندارم، اما کسی از من دفاع کرد و بگوید او مازاد نیست؟!

هافبک تیم فوتبال استقلال ادامه داد: خیلی در حقم نامردی کردند. اگر من در لیست مازاد نبودم، چرا هیچکس مصاحبه نکرد و آن را تکذیب نکرد؟ اعصابم خراب است. کسی هم جوابم را نمی‌دهد. من از استقلال می‌روم. اصلاً می‌روم و خانه می‌نشینم و بازی نمی‌کنم. 

وی در مورد اینکه با علیرضا منصوریان صحبت کرده است، گفت: نه با علی‌ آقا حرف نزده‌ام دو سه روز پیش با محمد آقا (خرمگاه) صحبت کردم. چرا هیچکس جوابم را نمی‌دهد؟ هر چه زنگ زدم جوابم را نمی‌دهند. من با محمد آقا صحبت کردم. با هیچکس هم مشکلی در استقلال ندارم اما کار درست این بود که زودتر می‌گفتند که ما در لیست مازاد هستیم. میثم مجیدی 10 پیشنهاد داشت. 

بازیکن استقلال تصریح کرد: اکنون می‌گویند در لیست مازاد هستید و باید پول هم بدهید تا جدا شوید! مگر می‌شود هم در لیست مازاد بود و هم پول داد؟ من می‌خواهم جدا شوم. احساس می‌کنم من به درد کادر فنی استقلال نمی‌خورم. با شرایطی که پیش آمده وضعیتم خوب نیست. این همه فشار روی من است. حتی خانواده‌ام زجر می‌کشند. 

بختیار رحمانی در مورد اینکه اگر باشگاه استقلال با جدایی‌اش موافقت نکند چه می‌کند، گفت: هیچی! می‌مانم و پولم را می‌گیرم و کار می‌کنم اما وقتی در صورت‌ها آدم نگاه می‌کند همه چیز را می فهمد. اگر من در لیست خروجی استقلال نبودم، چرا یک نفر این حرف را نزد و مصاحبه نکرد. ته دلم این است که از استقلال جدا شوم. با شرایطی که پیش آمده یک نفر از من حمایت نمی‌کند.

بازیکن استقلال با اشاره به وضعیتش در این باشگاه گفت: حرفم را زده‌ام. به افتخاری مدیر باشگاه هم صحبتم را کردم اما دوباره فردا باید بیایم. نمی‌دانم چرا کار را تمام نمی‌کنند؟! من روی زمین نمی‌مانم. البته نمی‌خواهم درباره پیشنهادهایم صحبت کنم. امشب هم با عمو نصی در مورد مسائل فنی حرف می‌زنم. ان‌شاءالله تکلیفم زودتر مشخص شود. 

رحمانی افزود:همه می‌دانند که من برای حضور در استقلال از چه چیزهایی گذشتم و تاوانش را هم دادم. مقصر فنی هم خودم هستم. 500 میلیونی که از استقلال گرفتم زهرمارم شد. حاضر بودم 500 میلیون تومان هم بدهم تا این بلاهایی که امسال برایم افتاد رخ نمی‌داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.