یزد- معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران به منظور بازدید از پروژه‌ها و خسارتهای ناشی از خشکسالی و سایر بلاهای طبیعی استان عصر شنبه به استان یزد سفر می کند.

 خسارت های ناشی از خشکسالی استان یزد بررسی می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اعلام خبر حضور معاون وزیر کشور در استان گفت: با هماهنگی و پیگیری های انجام شده، اسماعیل نجار، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به مدت دو روز در استان یزد حضور خواهد یافت و از پروژه های مهم حوزه مدیریت بحران و مخاطرات طبیعی استان بازدید خواهد کرد.
هادی هادی نسب ادامه داد: در این سفر معاون وزیر کشور با نمایندۀ ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد و جمعی از مسئولان استان دیدار خواهد کرد.
وی گفت: برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان ها، بررسی وضعیت آب استان، بررسی وضعیت ریزگردهای استان، حضور در برنامه زندۀ تلویزیونی شبکه تابان، شرکت در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی استان و بازدید از چندین پروژه شهرستانی از مهترین برنامه های این سفر می باشد.
هادی نسب اظهار امیدواری کرد: سفر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران بتواند گام بزرگی در رفع مسائل و مشکلات موجود در زمینه بحران ها و بلایای طبیعی استان باشد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.