وزیر دادگستری با اشاره به حضور گسترده مردم در آیین تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: خداوند عزت الهی در مورد آیت الله رفسنجانی را اینگونه متجلی کرد.

عزت الهی در آیین تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی متجلی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، مصطفی پورمحمدی عصر شنبه در آیین بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان گفت: رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی مرد بزرگ انقلاب، مرد همیشه زنده، مرد تاریخ ساز و مرد غم خوار ملت را تسلیت می گویم.

وی از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مرد مبارزه و مقابله با سختی ها نام برد و افزود: او مرد مقاوم در برابراستکبار و صهیونیسم و مرد خدمت بود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه خداوند می فرماید «عزت از آن خدا، رسول خدا و مومنان است»، بیان کرد: حضور شکوهمند شما مردم و ابراز هم دردی شما در داغ غم این بزرگ از دست رفته نشان از عزت الهی دارد.

وی ادامه داد: تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی صحنه های بی نظیری دیدیم و این نتیجه ایستادگی در راه حق است و شما ملت چه خوب زیبا و نیکو پاداش این بزرگ را ادا کردید.

وزیر دادگستری گفت: مومنین انسان هایی هستند که پای تعهدات و پیمان هایشان می ایستند و مقاومت می کنند و خدا به کسانی که صادقانه پای تعهداتشان ایستاده اند جزا می دهد.

وی ادامه داد: شما مردم انقلابی و خانواده های شهدا آمدید و برای این بزرگ طلب علو درجات کردید این جزایی است که خداوند متعال به لطف دعای و محبت شما مومنین برای آیت الله هاشمی رفسنجانی فراهم کرده است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصی باهوش، متدین، آرمان خواه، مبارز، جسور، کریم، نجیب، سخت کوش، مقاوم، صبور، مبتکر و نوآور بود، بیان کرد: درباره انسان های بزرگ حجاب معاصرت و هم عصر بودن مانع شناخت انسان ها از یکدیگر می شود.

وی ادامه داد: زمان که می گذرد و گرد و خاک ها که می خوابد شخصیت افراد مشخص می شود و مردان بزرگ تاریخی اینگونه هستند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یه شخص نبود بلکه یک شخصیت و یک مدیر نظامی مقاوم و بزرگ بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.