شهرکرد- معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در مسکن مهر استان احداث شده است که از این میزان ۸ هزار واحد در دولت قبل و ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دولت یازدهم تکمیل و به صاحبانشان تحویل داده شد.

۲۰هزار ۵۰۰ واحد مسکونی تکمیل و تحویل شد

به گزارش قدس آنلاین، گودرز امیری لردجانی عصر شنبه در هجدهمین جلسه شورای تأمین مسکن استان گفت: تأمین زیرساخت های مسکن مهر در استان چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید پیشرفت زیادی داشته است.

امیری لردجانی افزود: در ارزیابی های انجام شده استان چهارمحال و بختیاری در شش ماهه اول سال ۹۵ رتبه نخست کشوری در زمینه ایجاد زیرساخت های مسکن مهر را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: ۲۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در مسکن مهر استان احداث شده است که از این میزان ۸ هزار واحد در دولت قبل و ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دولت یازدهم تکمیل و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی بیان داشت: به دلیل اختلافات و مشکلات بین اعضای ۵ تعاونی در مسکن مهر استان هنوز ۲۵۰۰ واحد مسکونی در مسکن مهر استان به بهره برداری نرسیده است که با رایزنی هایی با وزارت راه و شهرسازی بابت هزینه های آماده سازی، زمین در اختیار شهرداری ها قرار دهند.

امیری لردجانی گفت: در طی این هفته موافقت شده، وزارت راه و شهرسازی ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به شهرداری بروجن و ۱۰ میلیارد تومان به شهرداری شهرکرد بابت هزینه های آماده سازی باقی مانده زمین های مسکن مهر پرداخت کند.

وی با اشاره به واگذاری زمین به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اظهار کرد: از تعداد ۵۰ نفر متقاضی مددجوی تحت کمیته امداد ۱۲ واحد مسکونی تأمین و واگذار و ۳۸ واحد هنوز تحویل داده نشده است.

امیری لردجانی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران که متقاضی دریافت زمین هستند توسط سازمان بنیاد شهید استان بررسی و به کسانی که واجد شرایط هستند زمین تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه حدود ۴ونیم هکتار زمین در محله ۳۲ منظریه به خانواده های شهدا و ایثارگران واگذار شده است تصریح کرد: آماده سازی زیرساخت های عراضی که به خانواده های شهدا واگذار شده است توسط دستگاه های خدمت رسان صورت می گیرد.

امیری لردجانی تأکید کرد: دستگاه های خدمت رسان باید هزینه های آماده سازی زیرساخت ها از جمله انشعابات برق و گاز را برآورد کنند و به دفتر وزارت خانه راه و شهرسازی اعلام و نسبت به ساخت تأسیسات اقدام کنند.

وی یادآور شد: سازمان پارک ها و فضای سبز استان ظرف مدت ۱۰ روز آینده باید نسبت به انتقال آب به نقاطی که با کمبود آب مواجه هستند، اقدام کند.

وی تأکید کرد: نباید عملکرد دولت و نظام جمهوری اسلامی نادیده گرفت و نباید منافع شخصی را بر منافع دولت ترجیح داد.

معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات بی شمار دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: شکایات و مشکلاتی که در ابتدای این دولت وجود داشت با همکاری و پیگیری های صورت گرفته مرتفع شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.