رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: دانشمندان هسته‌ای ما تمامی راه‌های به ظاهر ناممکن را هموار کردند و قادر هستیم با تغییراتی در آبشارهای هسته‌ای، اورانیوم را با هر درصدی غنی‌سازی کنیم.

قادر هستیم اورانیوم را با هر درصدی غنی‌سازی کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عصر شنبه در مراسم یادبود شهدای هسته‌ای که در سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن نطنز برگزار شد، با بیان اینکه شهدای ما نیاز به برگزاری مراسم یادبود ندارند، اظهارداشت: ما هر چه که داریم از فداکاری و ایثار شهدای راه این انقلاب و نظام است و برگزاری مراسم یادبود شهدا در واقع یادآوری و تذکری برای توجه به عملکرد خودمان در راه انقلاب و دین است.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی نظام استکباری علیه کشور اسلامی ایران بسیج شد، افزود: در طول این سال‌ها دشمنان از هیچ‌کاری برای بر زمین زدن انقلاب ما فروگذار نکردند و از برافروختن آتش جنگ، ترور و راه انداختن عملیات روانی با تبلیغات وسیع گرفته تا تحریم سیاسی و اقتصادی را بر علیه ملت ما پیاده کردند.

در جنگ تحمیلی دنیای استکبار پشت سر رژیم عراق صف‌آرایی کرد

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی همه دنیای استکبار با محوریت نظام سلطه پشت سر رژیم عراق صف‌آرایی کرد، بیان داشت: دشمنان سعی در تجزیه کشور ما داشتند و به خیال خام خود می‌خواستند در طول کمتر از یک هفته تهران را به اشغال خود درآورند اما جوانان این مرز و بوم با گذشتن از جان خود و با نثار خون پاک خویش حباب خیال خام دشمنان را پاره پاره کردند.

وی با اشاره به اقتدار علمی ایران در دنیا اذعان داشت: امروز کشور ما در عرصه‌های بسیار مهم علمی همچون شبیه‌سازی ژنتیکی، نانو فناوری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و از نظر نظامی نیز در جایی قرار داریم که هیچ کشوری جرات تعرض به مرزهای ما را ندارد چراکه نظام سلطه به خوبی می‌داند در صورت کوچک‌ترین تعرض به خاک کشور ما موشک‌های ما قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

کشور ما تحریم‌های دشمنان را با دانش داخلی پشت سر گذاشته است

حجت‌الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه کشور ما تحریم‌های دشمنان را با دانش داخلی پشت سر گذاشته است، تاکید کرد: دنیا ما را از تامین سوخت هسته‌ای محروم کرد اما دانشمندان هسته‌ای ما با دستان پر توان خود تمامی راه‌های به ظاهر ناممکن را هموار کردند به نوعی که امروز قادر هستیم با تغییراتی در آبشارهای هسته‌ای اورانیوم را با هر درصدی غنی‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه با پیشرفت ایران در دستیابی به انرژی‌های نو و پاک وارد باشگاه دارندگان ITER شده‌ایم، اضافه کرد: دشمنان  در خیال خام خود چه می‌پرورانند، ملت ما به اندازه‌ای از استعداد سرشار است که اگر به اصطلاح دیوان شعر آن‌ها را از میان ببرند دیوانی از اشعار نوین خواهند سرود.

 رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی  تاکید کرد: یقین بدانید اگر به مصلحتی وقفه‌ای در کار هسته‌ای ما ایجاد شده در روز بازگشت با انرژی IR۸ تولیدات خود را پیش می‌بریم.

ملت ایران در تلخی‌های روزگار نیز میوه شیرین از درخت هوشیاری خود می‌چیند

وی با بیان اینکه ملت ایران در تلخی‌های روزگار نیز میوه شیرین از درخت هوشیاری خود می‌چیند، تصریح کرد: یکی از شروط رهبر معظم انقلاب در مذاکرات هسته‌ای بسته شدن پرونده PMD بود تا اثبات کنیم که ایران در مسائل هسته‌ای هیچ‌گونه  انحرافی از قوانین بین‌المللی ندارد.

وی اضافه کرد: این ملت با وجود همه تحریم‌ها با تکیه بر عنصر ایمان و ولایت‌مداری ناب خود دنیا را از پیشرفت‌های خود شگفت‌زده کرده است و این تنها عناصر موثر در شکوفایی رشد و استعدادی خود را از تجربه‌های دوران انقلاب و دفاع مقدس وام گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.