معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دشمنان سعی بر تخریب شخصیت‌های جمهوری اسلامی دارند چراکه می‌دانند با از میان بردن اعتماد به تکیه‌گاه‌های یک ملت می‌توان هویت آن کشور را نابود کرد.

دشمنان انقلاب سعی بر تخریب شخصیت‌های جمهوری اسلامی دارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت‌الاسلام مجید انصاری عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان با ابراز تشکر از مردم اصفهان برای حضور پرشکوه در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهارداشت: حضور عظیم مردم ایران در روزهای گذشته در مراسم تشییع این یار صدیق امام و رهبری اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خادمان نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه شخصیتی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تکرار نشدنی است و قلب‌ها از فوت ناگهانی ایشان متاثر شده است، افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم آیت‌الله هاشمی نشان از این بود که مردم ما انقلاب اسلامی را با همان هویت سال ۵۷ قبول دارند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه شخصیت‌های بزرگ تاریخی، دینی و اجتماعی کشور ما نیازمند بازشناسی و معرفی صحیح به جوانان هستند، تاکید کرد: جامعیت و نقش‌آفرینی آیت‌الله هاشمی در انقلاب زوایای ناگفته بسیاری دارد که می‌توان آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار داد.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی پیش از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی واسط میان حلقه‌های انجمن‌های اسلامی کشورهای مختلف به ویژه آمریکا بود و هزینه مبارزان را تأمین  می‌ساخت. همچنین به دست آوردن تحقیقات و دانش ساخت سلاح و تجهیزات نظامی از اقدامات ایشان در دوران جنگ بود.

حجت‌الاسلام انصاری تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب همچنان سعی بر تخریب شخصیت‌های جمهوری اسلامی دارند چراکه به خوبی می‌دانند با از میان بردن اعتماد به تکیه‌گاه‌های یک ملت است که می‌توانند هویت آن کشور را نابود کنند.

انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی خطرناکی قرار دارد

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در پیچ تاریخی خطرناکی قرار گرفته است، تاکید کرد: از یک سو نسل سوم و چهارم انقلاب وقایع آن را از نزدیک ندیده‌اند و از طرف دیگر مردم با تنگناهای اقتصادی زیادی مواجه هستند.

معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: بر این اساس نیازمند برنامه‌ریزی جدی و طرح‌های نو برای معرفی انقلاب به نوجوانان و جوانان هستیم و باید با تکیه بر توانایی‌های داخلی، قدرت خود را در دنیا افزایش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.