مشاور سازمان خصوصی‌سازی با تشریح جزئیات جلسه عصر امروز سازمان خصوصی‌سازی با مسئولان شرکت مبین پیرامون سهام مخابرات گفت: تمام بدهی‌ها وصول و فسخ معامله منتفی شد.

فسخ معامله واگذاری مخابرات منتفی شد/مبین دیگر بدهی روز ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، جعفر سبحانی از بازگشت دوباره شرکت مخابرات به شرکت مبین خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که  عصر امروز در سازمان خصوصی‌سازی پیرامون فسخ معامله مخابرات برگزار شد، این شرکت مجدد به شرکت مبین بازگشت.

مشاور سازمان خصوصی سازی افزود: سازمان خصوصی‌سازی با توجه به اینکه معامله واگذاری مخابرات را به دلیل عدم ایفای تعهدات خریدار، فسخ کرده بود، اما اکنون تمامی بدهی‌های گذشته این شرکت را وصول کرده و به دلیل این موضوع هم، از فسخ معامله انصراف داده است.

وی تصریح کرد: شرکت مبین با توجه به مهلت دو هفته‌ای که از رئیس‌جمهور گرفته بود، به تمام تعهدات قبلی خود عمل کرد و بدهی خود را پرداخت، اکنون این شرکت دیگر بدهی روز ندارد و حساب و کتاب‌ها هم روشن است؛ بنابراین فسخ معامله کان لم یکن تلقی می شود.

به گفته سبحانی، سال آینده مبین باید قسط دیگر خود را برای خرید این مجموعه بپردازد؛ در عین حال دو قسط ۴۵۰ میلیارد تومانی از این معامله هنوز باقی مانده است؛ ولی بدهی روز دیگر وجود ندارد و بدهی آتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.