قاین- در اعتراض به تصویب نشدن طرح گاز رسانی به روستای ورزگ در سال جاری، حدود ۱۰۰ هزار نفر از اهالی این روستا با دست نوشته‌هایی مبنی بر اینکه مسؤولان روستای نمونه ورزگ را فراموش نکنند، در دفتر امام جمعه قاین حضور یافتند و خواستار تأمین اعتبار لازم برای اجرای طرح گازرسانی به این روستا شدند.

گازرسانی به روستای «ورزگ» به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

پس از تماس تلفنی حجت الاسلام اصفهانی، امام جمعه قاین با فرماندار، تجمع کنندگان به فرمانداری قاین هدایت شدند.
روحانی و امام جماعت روستای ورزگ در جلسه‌ای با حضور فرماندار گفت: روستای ورزگ با ۸۰۰ نفر جمعیت یکی از روستاهای نمونه شهرستان است که هزار و ۴۰۰ نفر رزمنده، ۲۰ شهید، ۱۵ جانباز و یک آزاده تقدیم انقلاب کرده و با این وجود در برخی خدمت رسانی‌ها مورد غفلت قرار گرفته است.
حجت‌الاسلام قاسمی افزود: مسؤولان از سال ۸۵ تاکنون برای گازرسانی این روستا قول داده‌اند، ولی هنوز قول آنان عملی نشده است.
در ادامه فرماندار قاینات در پاسخ به انتقاد مردمی گفت: گازرسانی به روستای ورزگ حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار لازم دارد که باید تأمین شود و تا آن زمان هیچ گونه قولی به اهالی نمی‌دهیم، ولی از همین امروز پیگیر انجام مکاتبات لازم با استان و رایزنی با مسؤولان خواهیم بود.
کهن ترابی در این جلسه از نماینده مردم قاینات وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم خواست پیگیر این موضوع باشند تا گازرسانی به این روستا در برنامه سال آینده قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.