مشهد-نخستین موتورسیکلت هیبریدی با حمایت شرکت برق منطقه‌ای خراسان توسط محققان کنسرسیوم مرکبهای سبز در پارک علم و فناوری خراسان واقع در مشهد ساخته شد.

موتورسیکلت هیبریدی در مشهد ساخته شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس پژوهشگاه نیرو با اعلام این خبر گفت: رویکرد وزارت نیرو در خصوص اجرای چنین طرحهایی حمایت است و شرکت برق منطقه‌ای خراسان حمایت خوب از شرکت‌های دانش بنیان فعال در بخش انرژی الکتریکی و کاهش آلودگی هوا توانسته در این زمینه گام‌های مهمی بردارد.
محمدصادق قاضی زاده افزود: وزارت نیرو می‌تواند از تولید باطری و یا ابرخازن مورد استفاده در این موتورسیکلتها به منظور تولید انبوه حمایت کندو در تولید انبوه موتورسیکلت هیبریدی باید به خریداران اطمینان داد که این محصول تا ارتقا کامل مورد حمایت و پشتیبانی است.
محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان نیز گفت: طراحی و ساخت موتورسیکلت هیبریدی اقدام بسیار مهمی در زمینه کاهش آلودگی محیط زیست به ویژه در کلانشهرها محسوب می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان هم گفت: بخش عمده آلودگی هوا به ویژه در کلانشهرها از طریق موتور سیکلتهای بنزینی ایجاد می‌شود.
سید حسن علم الهدایی افزود: این موتورسیکلتها با همکاری شهرداری مشهد در آینده برخوردار از ایستگاه‌های شارژ خواهند بود که برای بومی سازی این پروژه حمایت وزارت نیرو نیز بسیار موثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.