ساری – روزنامه قدس رتبه سوم بخش تیتر در نخستین جشنواره سراسری «زن، خانواده و رسانه» که توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شده بود را به خود اختصاص داد.

تیتر خبرنگار قدس در «نخستین جشنواره سراسری زن و رسانه» درخشید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این جشنواره که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ارشاد، معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد و معاون امورزنان و خانواده ریاست جمهوری در سالن همایش های کتابخانه ملی تهران برگزار شد، از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه زنان تجلیل شد.

حسین احمدی خبرنگار روزنامه قدس در گزارشی با محوریت تلاش بانوان کارگر در باغ های شمال با تیتر «زنانی که مردانه از زمستان عبور می کنند» یکی از تندیس ها و لوح تقدیر این جشنواره را به خود اختصاص داد.

همچنین مهدی آیینی خبرنگار روزنامه جام جم نیز با تیتر «جمع خانواده ها جمع نیست» حائز رتبه دوم شد و هیئت داوران تیتری را شایسته رتبه نخست ندانستند.

در این جشنواره یک هزار اثر به معاونت امورزنان و خانواده ریاست جمهوری رسید که ۶۰ درصد آن از سوی بانوان خبرنگار نگارش و ارسال شده بود که درنهایت از ۲۰ اثر تقدیر شدند.

آثار ارائه شده در نخستین دوره جشنواره سراسری زن و رسانه، توسط شش داور به نام‌های دکتر خانیکی، دکتر فرقانی، دکتر نمک دوست، خانم دکتر راودراد، خانم دکتر بروجردی، خانم دکتر نژاد بهرام و خانم دکترعلی آبادی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است: حسین احمدی  خبرنگار روزنامه قدس همچنین پیش از این در «هفدهمین جشنواره مطبوعات کشور»، «اولین جشنواره منابع طبیعی و رسانه» و «جشنواره ایثار و شهادت » عناوین نخست تا دوم در رشته های مختلف را کسب کرده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.