اهواز- مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شادروان عرفان دیناروندی(دانش آموز اهدا کننده عضو) از خانواده وی تجلیل کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز با خانواده دانش آموز اهداء کننده عضو دیدار کرد

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در این مراسم که  مدیر ناحیه و جمعی از کارکنان اداره حضور داشتند از ایثار و فداکاری خانواده  عرفان دیناروندی که با سعه صدر و اهدا اعضا بدن فرزند خود، جلوه خاصی از بشردوستی را به نمایش گذاشته بودند، دیدار و دلجویی شد.

آرامی ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان  گفت : خداوند چیزی را که مقرر فرمود ما بندگان باید صبر و استقامت داشته و تسلیم به تقدیر و رضای الهی باشیم.

وی افزود : امیدوارم خداوند این نوجوان را بیامرزد و این ایثار و از خود گذشتگی موجب آرامش روح مریم صادقی و ذخیره آخرت خانواده او گردد.

گفتنی است  عرفان دیناروندی دانش‌آموز کلاس سوم ابتدایی دبستان حافظ ناحیه ۳، چند روز پیش به علت حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شد و با اعلام رضایت خانواده، با اهداء دو کلیه  و کبد وی به سه نفر حیات دوباره بخشید. دو کلیه و کبد این کودک اهوازی اهدا شد که دو کلیه به دو بیمار خوزستانی پیوند زده شد و به دلیل این که گیرنده‌ای در اهواز برای کبد موجود نبود، کبد جهت پیوند به بیماران نیازمند به شیراز فرستاده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.