ناصر اللحام سردبیر خبرگزاری معا گفت: رژیم صهیونیستی طرح انزوای غزه و الحاق کرانه غربی به فلسطین اشغالی را در سر می پروراند

سردبیر معا: رژیم صهیونیستی به دنبال الحاق کرانه غربی به فلسطین اشغالی است

به گزارش "قدس آنلاین"؛ ناصر اللحام سردبیر خبرگزاری معا گفت: رژیم صهیونیستی طرح انزوای غزه و الحاق کرانه غربی به فلسطین اشغالی را در سر می پروراند.

اللحام افزود: این طرح همانند طرح قبلی است که درباره عرب های سرزمین های 1948 به عنوان شهروندان درجه دو و تحت حاکمیت نظامی رژیم صهیونیستی اجرا شده است.
اللحام در مصاحبه با برنامه الحصاد در شبکه ماهواره ای معا گفت: بعید نیست این پروژه در طول سال 2017 میلادی به خصوص با روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا اجرایی شود.
اللحام همچنین درباره سوء ظن نسبت به فساد بنیامین نتانیاهو نیز گفت: نتانیاهو دارای فساد سیاسی، حکومتی، مطبوعاتی، پارلمانی و دارایی در سرزمین های اشغالی است.
سردبیر معا در قسمتی دیگر از سخنان خود درباره حمله به تظاهرات کنندگان فلسطینی در نوار غزه که در اعتراض به بحران برق تظاهرات کرده بودند نیز گفت: این یک صحنه نفرت انگیزی است که ما در سال 2017 مشاهده می کنیم که پلیس فلسطینی به شهروند فلسطینی تعرض می کند.
اللحام به تحلیل تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره بحران برق در غزه پرداخت که گفته بود این بحران دارای ابعاد سیاسی است که منجر به جنگ با رژیم صهیونیستی می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.