نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تأکید کرد که پخش سخنرانی هایش در سازمان ملل قطع می شود تا افکار عمومی در جریان آن قرار نگیرد.

برخی کشورها برای پایان یافتن بحران در سوریه جدی نیستند / اجتناب برخی از سفرای کشورهای عربی از رویارویی با من

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از "پانوراما الشرق الاوسط"؛ "بشار جعفری" –نماینده دائم سوریه در سازمان ملل- تصریح کرد که برخی از سفرای کشورهای عربی از رویارویی با وی اجتناب می کنند و سفرای کشورهای غربی را نیز به خودداری از گفتگو با او تحریک می کنند.

بشار الجعفری با تأکید بر این که رئیس جمهور ترکیه مزورانه تر از همه در قبال بحران سوریه عمل می کند گفت: "چرا برخی سفرای کشورهای عربی از رویارویی با من در سازمان ملل می ترسند و سفرای برخی کشورهای غربی را به خودداری از گفتگو با من تحریک می کنند!؟ "

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با اشاره به فشارهای آمریکا بر او از زمان آغاز جنگ سوریه افزود: "بیشتر اوقات پخش سخنرانی های من قطع می شود تا افکار عمومی در جریان آن قرار نگیرد؛ چرا که سخنان من، از نقش خونین بسیاری از  رژیم ها و سلطه گران در سوریه پرده برمی دارد. "

الجعفری تأکید کرد که مذاکرات "آستانه" فرصتی واقعی برای رسیدن به راه حل سیاسی است؛ هرچند دشواری های بسیاری وجود دارد و برخی کشورها برای پایان یافتن بحران در سوریه جدی نیستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.