رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه پاسخ مهران شاهین طبع برای سرمربیگری تیم ملی به طور رسمی اعلام نشده، گفت: اگر جواب وی به هر دلیلی منفی باشد، یک مربی ایرانی جایگزین می شود.

شاهین طبع پاسخی به فدراسیون نداده است/ جایگزین او هم ایرانی خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، انتخاب سرمربی برای تیم ملیاست که این روزها دغدغه اصلی مسئولان فدراسیون بسکتبال شده است. این دغدغه از آنجا شروع شد که درک باورمن طی سفر به آلمان اقدام به انعقاد قرارداد با یکی از تیم های باشگاهی بوندس لیگا کرد و اینگونه دست مسئولان بسکتبال ایران را در پوست گردو گذاشت.

بعد از این اقدام درک باورمن، مسئولان فدراسیون بسکتبال طی نشستی مهران شاهین طبع مربی تیم ملی را به عنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب کردند. قرار بر این شد تیم ملی بسکتبال با هدایت مستقیم شاهین طبع در مسابقات غرب آسیا ه بهمن ماه در اردن برگزار می شود، شرکت کند البته به شرط اینکه پاسخ شاهین طبع به این پیشنهاد مثبت باشد. 

ظاهرا اما مهران شاهین طبع این پیشنهاد فدراسیون را رد کرده است اگرچه محمودمشحون از آن ابراز بی اطلاعی می کند! وی در گفتگو با قدس آنلاین تاکید کرد که پاسخ رسمی از این مربی دریافت نکرده است و اگر هم این پاسخ منفی باشد بلافاصله یک گزینه ایرانی جایگزین می شود. 

* گفته می شود مهران شاهین طبع سرمربیگری تیم ملی بسکتبال را قبول نکرده است؟
- هنوز پاسخی از طرف وی به فدراسیون اعلام نشده است. هفته پیش این پیشنهاد را به طور رسمی به وی اعلام کردیم و منتظر هم هستیم پاسخ او به طور رسمی به ما اعلام شود. 

* اما شاهین طبع در یکی از رسانه پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را رد کرده و گفته در این مقطع زمانی نمی تواند این پیشنهاد را بپذیرد؟
- اینکه مهران شاهین طبع در مقابل پیشنهاد فدراسیون چه تصمیمی بگیرد، با خودش است. ما شرایط لازم را برای وی مهیا کرده ایم تا او بتواند به راحتی این مسئولیت را بپذیرد حال اینکه پاسخ او مثبت باشد یا منفی با خودش است. فقط اینکه این پاسخ باید به طور رسمی به ما اعلام شود نه رسانه ها!

* پاسخی به شما اعلام نشده است؟
- نه، هیچ پاسخی نگرفته ایم. مهران شاهین طبع  هم باید زودتر موضع خود را مشخص کند تا بر اساس آن  تصمیم بگیریم. 

* اگر طبق آنچه اعلام شده شاهین طبع از پذیرش سرمربیگری تیم ملی امتناع کند، چه تصمیمی گرفته خواهد شد؟
- طبیعی است که خیلی زود برای انتخاب یک مربی دیگر اقدام می کنیم. به هر حال ما باید کمتر از یک ماه دیگر در مسابقات غرب آسیا شرکت کنیم که حضور در آن خیلی برای مان واجب و حیاتی است. پس باید تکلیف سرمربی تیم هم زودتر مشخص شود. 

* گزینه جدید هم ایرانی خواهد بود؟
- قطعا همین طور است. در این فرصت کم نمی توان نسبت به انتخاب مربی خارجی اقدام کرد. قطعا برای مسابقات غرب آسیا یک مربی ایرانی در راس کادر فنی قرار می گیرد و بعد از آن نسبت به تعیین تکلیف نهایی اقدام می کنیم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.