سمنان- وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسؤولان مسیر اجرای طرح سهام عدالت را درست طی نکردند و دولت باید تنش‌ها در زمینه سهام عدالت را از بین ببرد.

سهام عدالت مورد بی‌توجهی و غفلت قرار گرفته است/ دولت تنش‌های موجود را از بین ببرد

به گزارش قدس آنلاین، اسدالله عباسی با بیان اینکه شکل‌دهی سهام عدالت در بدنه اقتصاد کشور یک حرکت خوب اقتصادی در راستای بهبود شرایط بوده است، گفت: سهام عدالت در راستای کاهش شکاف سطح طبقاتی در جامعه شکل گرفت و هدف از اختصاص سهام عدالت، کاهش این فاصله تخریبی در بدنه جامعه بوده است.

عباسی اضافه کرد: هدف از شکل‌گیری و اجرای سهام عدالت توجه به اقشار کم‌درآمد جامعه بوده است تا مردم از طریق سهام عدالت در سرنوشت خود در حوزه اقتصاد مشارکت داشته باشند و اقتصادی مردمی شکل دهیم.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: سهام عدالت در بحث برنامه توسعه وجود دارد تا مردم بتوانند سرنوشت اقتصادی خودشان را رقم بزنند.

عباسی با تأکید بر اینکه سهام عدالت متأسفانه مورد بی‌توجهی و غفلت قرار گرفته است، اضافه کرد: مسؤولان مربوطه در زمینه اجرای این طرح مسیر را با دقت طی نکردند و یک‌سری مشکلات و تنش‌هایی وجود دارد.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دولت باید به بخش سهام عدالت ورود پیدا کند، تصریح کرد: باید سهام‌داران عدالت و میزان سهام آن‌ها مشخص و تکلیف معلوم شود که با سهامشان چه‌کاری می‌توانند، بکنند.

عباسی با تأکید بر اینکه این اقدامات را دولت باید شفاف‌سازی کند، خاطرنشان کرد: در این زمینه ابهاماتی وجود دارد و برای رفع این ابهامات دولت باید ورود پیدا کند و شفاف‌سازی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.