گیلان - معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه گیلان گفت: با راه اندازی سامانه موقوفات،درآمد موقوفات براساس نیت واقفان هزینه می شود.

سامانه موقوفات به هزینه موقوفات بر اساس نیت واقفان کمک می کند

به گزارش قدس آنلاین ؛محمد قاسم پور گفت: یکی از رسالت های خطیر سازمان اوقاف و امور خیریه، صیانت و نظارت بر نحوه اجرای صحیح نیت واقفان و مراقبت از این امانت و اجرای صحیح نیات واقفان است.

وی همچنین تصریح کرد:با اجرای این طرح، قابلیت کنترل،نظارت،گزارش گیری،اطلاع رسانی و نهایت بهره وری از ظرفیت بالقوه و بالفعل موقوفات فراهم شده است.

قاسم پور همچنین افزود:با اجرای این طرح، نیت موقوفات جانمایی و نقشه جغرافیای این نیت ها نیز ترسیم شده و براساس فراوانی نیت ها، موضوع بندی نیت ها نیز اجرا شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امر خیریه گیلان گفت: طرح های پیوند آسمانی(ازدواج جوانان)،مهر تندرستی(حمایت و درمان بیماران نیازمند)،دست های مهربانی(کمک به فقرا و نیازمندان)و مهر تحصیلی از مهمترین طرح هاست که در استان اجرایی شده است.

وی همچنین اجرای امینانه نیت واقفان را یکی از برنامه ها و وظایف شرعی عنوان کرد و گفت:با راه اندازی سامانه موقوفات، درآمد موقوفات براساس نیت واقفان هزینه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.