بجنورد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: کلیات سه طرح قرآنی، تشکیل حلقه های قرآنی دانش آموزی، تهیه و تولید انیمیشن قرآنی و طرح تربیت مفسر قرآن کریم در جلسه علمی مشورتی شورای توسعه قرآنی به تصویب رسید.

کلیات سه طرح قرآنی به تصویب رسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین فرخنده در این جلسه با بیان اینکه وظیفه و هدف این شورا توسعه فرهنگ قرآنی است، اظهار داشت:  توسعه فرهنگ قرآنی نیازمند تدوین طرح جامع که در دستور کار کمیته علمی و مشورتی قرار می گیرد.

وی افزود: مباحث شورای توسعه قرآنی باید به سمت پایش و آمایش حوزه قرآن در سطح استان سوق داده شود و به دنبال آن سیاست گذاری و برنامه ریزی مطلوبی صورت گیرد.

فرخنده بر کیفیت و اجرای طرح های قرآنی تاکید کرد و گفت: اجرای طرح های قرآنی را می بایست به نخبگان، فعالان قرآنی ، موسسات قرآنی و تشکل های مردمی واگذار کنیم تا شاهد فعالیت های بهتر در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین اظهار کرد: در حین اجرای طرح های قرآنی باید مرحله به مرحله نظارت و آسیب شناسی از سوی شورای توسعه قرآنی صورت گیرد تا در رفع آن بتوانیم برنامه ریزی صحیحی داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.