بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: محصولات کشاورزی، دامی،طیور و تولیدی در استان، از کیفیت مناسب برخوردار است.

محصولات تولیدی در استان امنیت غذایی بالایی دارد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری استانداری خراسان شمالی محمد تقی ایرانی صبح یک شنبه درنشست پنجمین کارگروه سلامت وامنیت غذایی استان با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام ورهبری گفت: بخاطر داشتن این مردم قدر شناس به خوذمان میبالیم، مردمی که بخوبی در مراسم تششیع آیت الله هاشمی شرکت کردند و با ایدوئولوگ انقلاب وداع کردند وادامه داد : ان شاالله مشی اعتدالی آیت الله هاشمی رفسنجانی را ادامه خواهیم داد.

وی پس از استماع گزارش مشاور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در خصوص میزان مصرف سموم و آفت کش ها در تولید محصولات کشاورزی استان؛ این موضوع را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: به مردم عزیز ایران این خبر را می دهیم که امنیت غدایی در کشور تامین است.

ایرانی با اشاره به فضاسازی های انجام شده در رسانه های خارجی مبنی بر ارگانیک بودن محصولات تولیدی کشاورزی خارجی و نداشتن کیفیت محصولات داخلی گفت : به مردم اطمینان میدهیم که کشاورزی در کشور و استان ما کمترین میزان استفاده از سموم را دارد و محصولات تولیدی در کشور و استان ما، بسیار سالم تر از مشابه خارجی آن است.

رئیس کارگروه سلامت وامنیت غذایی خراسان شمالی در ادامه گفت : اجازه نخواهیم داد که کسی سلامت جامعه را از طریق مواد غذایی به خطر بیاندازند.

ایرانی افزود:امروز دغدغه مردم و دولت حفظ محیط زیست است و دراین خصوص باید همکاری تنگاتنگی میان دستگاه های متولی در مورد تانکرهای حمل فاضلاب شهری و نظارت دقیق بر محل تخلیه این تانکر ها باشد تا علاوه بر دفع بهداشتی فاضلاب، به محیط زیست هم آسیبی نرسد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.