عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، سرمربی سرخپوشان فقط روی یک از بازیکنان اوکراینی این تیم نظر دارد.

برانکو فقط یکی از بازیکنان اوکراینی را می‌خواهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، محمدرضا زادمهر در مورد نشست اخیر هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: معمولا هفته‌ای یک بار و برخی اوقات هفته‌ای 33 نشست در باشگاه برگزار می‌کنیم تا به مسائل مختلف مربوط به باشگاه رسیدگی کنیم. در جلسه روز گذشته (شنبه) هم درباره دانشگاه پرسپولیس، بحث‌های مالیاتی و دیگر مسائل صحبت شد اما عمده‌ترین بحث‌مان فنی بود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان مدنظر برانکو در نیم فصل جذب شدند، تصریح کرد: باشگاه سعی کرده و می‌کند که همواره در خصوص جذب بازیکن خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند. در واقع هر زمانی سرمربی تیم بازیکنی را بخواهد باشگاه برای جذب او اقدام کرده و مشکلی در این مورد وجود ندارد.

 زادمهر در واکنش به این سوال که آیا پرسپولیس تا پایان زمان نقل‌وانتقالات نیم فصل بازیکن جدیدی به خدمت خواهد گرفت یا نه، عنوان کرد: با توجه به خواسته برانکو احتمالا یک بازیکن دیگر در پست هافبک دفاعی یا دفاع جذب خواهیم کرد.

وی درباره اینکه تکلیف بازیکنان اوکراینی پرسپولیس که برانکو علاقه‌ای به حفظ آنها ندارد، چه خواهد شد، گفت: نظر برانکو در مورد مهاجم اوکراینی (پریموف) مثبت است اما در مورد مدافع اوکراینی (پلی‌یانسکی) خواسته اگر بازیکنی بهتر از او پیدا کردیم، جذب کنیم.

زادمهر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا مسئولان باشگاه پرسپولیس به خواسته برانکو در نظر دارند تیم فصل بعد خود را در همین مقطع ببندند، یادآور شد: به هر حال باشگاه برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد و در این راستا طبیعتا به آینده تیم هم فکر و سعی خواهیم کرد نفرات شایسته را برای آینده تیم جذب کنیم. در این باره خیلی حرفه‌ای عمل خواهیم کرد و چنانچه بازیکنی را بخواهیم با باشگاه او مذاکره خواهیم کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان راجع به پرونده مانوئل ژوزه خاطرنشان کرد: در این مورد باشگاه نماینده‌های حقوقی خود را به سوئیس فرستاده تا اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.