مشهد- فرماندار مشهد گفت: راهبرد دولت در انتخابات تمرکز بر عقلانیت، اعتدال، آرامش و نشاط سیاسی است و همه جریان های سیاسی در ایجاد آرامش در فضای سیاسی مسئولیت دارند.

راهبرد دولت در انتخابات بر نشاط سیاسی متمرکز است
به گزارش قدس آنلاین، رحیم نوروزیان صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مشهد بر حفظ بی طرفی فرمانداری مشهد در انتخابات تأکید و اظهار کرد: در مقام اجرا و به عنوان متولی انتخابات در شهر، بی طرفی خود را حفظ می کنیم.
وی با بیان اینکه راهبرد دولت مانند انتخابات مجلس، تمرکز بر عقلانیت، اعتدال، آرامش و نشاط سیاسی است، افزود: همه جریان های سیاسی، مدیران و مسئولان باید در هدایت فضای انتخاباتی به آرامش مسئولیت دارند.
فرماندار مشهد بر ضرورت صیانت از حقوق مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: اگر شخصا در جریان انتخابات خطا کردم و نپذیرفتم رسانه های علنی کنند و اگر بخشداران یا معاونان از مسیر خود خارج شدند و بی طرفی را نقض کردند، آن ها برکنار می کنم.
وی با بیان اینکه در حاشیه مشهد بیش از یک میلیون نفر سکونت دارند، گفت: حل مشکلات این مناطق شهر نیازمند اقدام انقلابی، مناسب و جهادی است و اگر دیر دست به کار شویم با مشکلات بسیار بزرگتری مواجه خواهیم شد.
نوروزیان رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر را یکی از افتخارات دولت دانست و گفت: این مشکلات یک شبه به وجود نیامده بلکه طی سال ها بی توجهی به این مناطق انباشته شده و امروز به این شکل درآمده است.
در ادامه این جلسه، حید خوش نیت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مشهد نیز به برگزاری جشن های دهه فجر اشاره کرد و گفت: خروجی این جشن ها باید انسجام بخشی باشد نه مصادره یک جریان سیاسی علیه جریان دیگر.
وی با بیان اینکه ایجاد بستر مردمی برای برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه دستگاه های اجرایی است، ادامه داد: این جشن ها فرصتی برای نهادینه کردن معارف انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در مردم است.

خوش نیت دهه فجر ظرفیت مناسبی برای تبیین و ترویج گفتمان و اندیشه های امام و رهبری، تقویت تعاملات قومی، بومی به ویژه در مناطق تلفیقی دانست و افزود: فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت و استکبارستیزی از مهم ترین فعالیت هایی است که طی این دهه باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.