سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: این میزان کالای قاچاق در ۲ روز گذشته در راستای طرح های مبارزه با کالای قاچاق، از ۹ دستگاه خودرو در استان به دست آمد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: این میزان کالای قاچاق در ۲ روز گذشته در راستای طرح های مبارزه با کالای قاچاق، از ۹ دستگاه خودرو در استان به دست آمد.

وی بیان کرد: در بازرسی از این خودروها، ۶ هزار و ۶۹۰ ثوب پوشاک خارجی، ۶۰ تن برنج، یک هزار و ۴۹۶ عدد اسباب بازی و ۳۰۰ کیلوگرم بادام زمینی قاچاق به دست آمده است. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در این رابطه ۲۵ نفر دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.

آموزش یک هزار و ۱۷۲ نفر از همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در اراک رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۱۷۲ نفر از همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک در شهرستان اراک برگزار شد.

سرهنگ ابوالفضل امیدی افزود: آموزش گیران توسط کارشناسان ترافیکی و حوادث رانندگی پلیس راهور استان در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی اراک آموزش های لازم را فرا گرفتند. وی بیان کرد: استفاده صحیح از علایم و چراغ های راهنمایی و رانندگی، شیوه عبور دانش آموزان از خیابان و آشنایی با واژه های ترافیکی از جمله آموزش هایی بود که دانش آموزان با آن آشنا شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: آموزش همیاران و فرهنگ یاران ترافیکی نقش موثری در کاهش حوادث رانندگی و افزایش فرهنگ ترافیک دارد. توقیف ۶ دستگاه خودرو با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال در زرندیه فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: ۶ دستگاه خودور با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال در هفته گذشته در این شهرستان توقیف شده است.

سرهنگ محمد رضا روشندل افزود: این تعداد خودور برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شده اند. بر اساس ماده هشت قانون جدید رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی خودروهای با بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.